Fælleskørsel Aalborg
Fra : Niels

Dato : 23-08-05 20:44

Husk det er i morgen onsdag, vi kører fælleskørsel fra Tove Ditlevsens Vej
36a, huset mellem de to blokke, vi kører en tur til Jerslev og kikker på mc
tøj, så mød endelig op og gør en god handel samtidigt. Vi starter fra Tove
Ditlevsens Vej 36a kl. 19.00 alle er velkommen

Mlv.
Niels Thomsen
cxclub.dk

Fra : Jesper G

Dato : 23-08-05 21:54

Niels wrote:
> [...]
> tøj, så mød endelig op og gør en god handel samtidigt. Vi starter fra Tove
> Ditlevsens Vej 36a kl. 19.00 alle er velkommen

Endelig ser det ud til at jeg langt om længe får tid til at tage med
(der er sgu altid et eller andet man skal her i ferien).. Det skal nok
blive godt.

-Jesper G, GS500E

Fra : Niels

Dato : 23-08-05 22:12

"Jesper G" <super_gSnabelA@esenetPrikdk> skrev i en meddelelse

> Endelig ser det ud til at jeg langt om længe får tid til at tage med (der
> er sgu altid et eller andet man skal her i ferien).. Det skal nok blive
> godt.
>
> -Jesper G, GS500E

Vi glæder os til at se dig

Mlv.
Niels Thomsen
cxclub.dk

Fra : Mikael

Dato : 24-08-05 09:46

>>> 36a, huset mellem de to blokke, vi kører en tur til Jerslev og kikker på

Ja det kan endda være jeg kan huske det (så det tilfældigvis hehe)
Håber vi ses!

Duke, GS500E

Fra : Martin Sørensen

Dato : 24-08-05 18:28

> [...]
> Jerslev og kikker på mc tøj, så mød endelig op og gør en god handel
> samtidigt. Vi starter fra Tove Ditlevsens Vej 36a kl. 19.00 alle er

Øv, nu havde jeg besluttet mig for at køre med på turen (for første gang) og
så kunne jeg ikke finde mødestedet.

Havde givet mig selv 15 min. at finde det i, men den vej jeg havde planlagt
at køre derhen kunne ikke lade sig gøre pga. en blind vej, så jeg måtte
finde en anden vej rundt. Min stedsans er ikke særligt god, så jeg fik kørt
ca. 10 km rundt i området, før jeg kl. 19.05 gav op, regnede med at i nok
var kørt, og kørte hjemad igen. Nå, men så må jeg bare håbe at det går bedre
næste gang, nu kender jeg jo området lidt bedre..

Nu hvor jeg er kommet hjem og kan se på kortet igen, kan jeg se at jeg har
været meget tæt på og har kørt på de fleste andre veje i området. Hader de
villa-kvarterer.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jesper G

Dato : 24-08-05 21:47

Martin Sørensen wrote:

> [...]
> været meget tæt på og har kørt på de fleste andre veje i området. Hader de

Jeg fik også lige set lidt af området inden jeg heldigvis fandt stedet
omkring kl 19:05 :) Vi kørte vist et par minutter efter. Den vej krak.dk
havde fundet til mig gik på en vej, hvor der kun må køre busser. Flot.
Ellers var det sgu en fin tur og så fik jeg også lige købt mig et par
solbriller ude ved ham forhandleren som turen gik til idag :)

Mvh Jesper G, "den blå"

Fra : Martin Sørensen

Dato : 24-08-05 21:59

> [...]
> busser. Flot. Ellers var det sgu en fin tur og så fik jeg også lige
> købt mig et par solbriller ude ved ham forhandleren som turen gik til

Et par minutter i 7 så jeg en modkørende Virago/Marauder/Whatever med to
personer på, som godt kunne se ud som om de skulle ud på turen (ellers kører
man vel sjældent 2 på en MC, medmindre man skal på en tur?). Jeg vendte om
så hurtigt jeg kunne komme til det og prøvede om jeg kunne indhente dem, men
de måtte være drejet fra et sted hvor jeg ikke så det, for jeg fandt dem
ikke igen. Efter et kig på kortet herhjemme, kunne jeg se at hvis de skulle
hen mod stedet, så ville de højst sandsynligt have drejet fra umiddelbart
efter at jeg kørte forbi dem, så det var nok derfor jeg ikke opdagede det..

Nå, men som sagt så kender jeg området godt nok til at jeg næste gang burde
kunne finde det uden de store problemer.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jan A Jensen

Dato : 24-08-05 22:48

">
> [...]
>
> Nå, men som sagt så kender jeg området godt nok til at jeg næste gang
> burde kunne finde det uden de store problemer.

Det var lidt synd for dig at du ikke kom med idag.. Virago'en som du så,
kørte ikke sammen med os..
vi var 13 maskiner idag/aften. Men ingen virago'er.

Jan @ Jensen.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=871

Fra : Mikael

Dato : 25-08-05 09:31

Jan A Jensen wrote:

> Det var lidt synd for dig at du ikke kom med idag.. Virago'en som du så,
> kørte ikke sammen med os..
> vi var 13 maskiner idag/aften. Men ingen virago'er.

Det var min første tur, det var en oplevelse, specielt at prøve den BMW
som een havde medtaget som alle kunne prøve! Desværre fandt jeg ud af der
findes mange små veje, og at min bike, GS500E ikke er helt så velbygget
til små hullede veje som man kunne ønske, resultatet blev at jeg på et
tidspunkt fik så ondt i ryggen at jeg var bange for jeg var nødt til at
afblæse min videre tur med folket...

Er glad for at finde ud af han solgte tøj deroppe i jerslev, en hjelm med
det hele, solvisir, flip-up og andre små detaljer havde jeg fundet inde
ved special i aalborg til små 3800 (tror faktisk ik den ku flip-up) men
oppe ved mc supply havde han een som kunne dette til bare en 16-1800...
VILDT! -Skal til at spare op :)

Eneste minus ved hele turen var det blev mørkt mens vi var i jerslev, og
min fysiske træthed og søvnunderskud hehe...

Tak for turen alle!

Fra : Jacob Larsen

Dato : 25-08-05 10:57

"Mikael" <mikjo@websigners.dk> wrote in message
> [...]
> oppe ved mc supply havde han een som kunne dette til bare
> en 16-1800... VILDT! -Skal til at spare op :)

Der kan så tænkes, at der er en lille forskel i kvalitet.

Hvis den billige f.eks. var en caberg og den dyre en schuberth ligger
forskellen jo nok der.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Mikael

Dato : 25-08-05 13:22

> Der kan så tænkes, at der er en lille forskel i kvalitet.

> Hvis den billige f.eks. var en caberg og den dyre en schuberth ligger
> forskellen jo nok der.

Jeg kan godt følge dig... I mit tilfælde kan det kun være en forbedring da
den hjelm jeg har nu er elendig... Og jeg har desværre også en begrænset
økonomi...

Fra : Jacob Larsen

Dato : 25-08-05 13:46

> Jeg kan godt følge dig... I mit tilfælde kan det kun være
> en forbedring da den hjelm jeg har nu er elendig... Og
> jeg har desværre også en begrænset økonomi...

Ja sådan er det jo desværre nogen gange. Man skal bare overveje om ikke det
er bedre at smide flere penge første gang end at blive nødt til at opgradere
senere fordi man har købt for billigt. Det kender jeg i hvert fald fra mig
selv.

Selvfølgelig er det ikke med alle ting, at det forholder sig sådan. Der er
jo stadig noget der hedder gode tilbud.

Fra : Niels

Dato : 25-08-05 12:47

> [...]
> været meget tæt på og har kørt på de fleste andre veje i området. Hader de

Hej Martin

Vi kørte faktisk først herfra kl. 19.15 men du er velkommen næste søndag, og
til din orientering kører vi også en tur til HJørring på søndag hvis det har
interesse, vi kører fra Tove Ditlevsens Vej 36a, søndag kl. 10.00

Mlv.
Niels Thomsen
cxclub.dk

Fra : Niels

Dato : 25-08-05 16:52

> [...]
> til din orientering kører vi også en tur til HJørring på søndag hvis det
> har interesse, vi kører fra Tove Ditlevsens Vej 36a, søndag kl. 10.00

Der skulle selvfølgelig stå næste onsdag istedet for søndag, men søndag den
28 kører vi en tur til Hjørring hvor der vil være mulighed for at prøve en
Harley , alle er velkommmen afgang fra Tove Ditlevsens Vej 36a Aalborg kl.
10.00

Mlv.
Niels Thomsen
cxclub.dk