MC-ulykke Norge
Fra : Finn

Dato : 22-08-05 19:28

Hej
Er der nogen der ved hvordan man får oplysninger
om en mc-ulykke ved Sandnes i Norge.
Lørdag den 13. august sidst på eftermiddagen skete
der en ulykke lige syd for Sandnes.
Det så ret alvorligt ud.
Vi blev ledt udenom ulykken, men vi kunne se at redningsfolkene
var ved at lægge en mcist på båren.
I avisen kunne vi læse at 2 personer på MC var kørt ind i en
bil og begge var alvorligt kvæstede.

Mvh. Finn CB500

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-05 19:54

Finn skrev i meddelelsen <430a18e6$0$82768$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
>Hej
>Er der nogen der ved hvordan man får oplysninger
>om en mc-ulykke ved Sandnes i Norge.

Jes !

mvh
Orla

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 22-08-05 21:22

-
> Jes !
> mvh
> Orla
---
*Snifsnif* -Der er noget der lugter af troll..

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-08-05 21:55

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> writes:

> Jes !

Er det virkelig på sin plads med en troll-alert igen? Tjow...

--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Sjovt nok har jeg selv lige været (næsten) forbi Sandnes ...og til
byfest i Ålgård, ikke langt derfra, det var sgu pænt sjovt. Smukke
tøser kommer springende i flokke, så snart de hører at man er dansker,
det var helt vildt!

Prækestolen skulle bestiges dagen efter... med middelsvære
tømmermænd. Højden var svimlende på mere end een måde
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-08-05 23:02

"S.G" <sebastianSNABELAnalnet.dk> writes:

> fortæl lige mere da! :)

Hvad vil du høre? Men det var altså imponerende, intet mindre
Det endte da også med at jeg måtte love at vise otte tøser rundt i
Aalborg om et par måneder, så deeet

Men er det muligt at stå og ævle med en kammerat i fem minutter uden
at en eller flere pæne tøser kommer forbi og ævler på norsk i timevis,
så må man virkelig være grim

Mht. sproget, så gik det egentlig overraskende problemfrit (når bare
de ved at man er dansker). Dog bedst mellem øl nummer 5 og 14
--
mvh Jes Vestervang (endnu ikke helt nede på jorden) @ FZS600 & DT125R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-08-05 19:37

"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> writes:

> "Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> skrev...

> Jeg har oplevet Jes når han har passeret øl nummer 14, og tro mig -
> så går kommunikationen på dansk heller ikke ret godt!

Arh, det er da kun når der er snaps involveret også
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R