Shoei Whisper Strip kit
Fra : Crilles Bak Rasmusse~

Dato : 21-08-05 18:55

Hej :)

Jeg har for nyelig købt en Shoei Raid II hjelm, som jeg er ganske godt
tilfreds med. Den eneste anke jeg har er sådan set vindstøjen. Jeg har set
på deres hjemmeside (og hørt her i gruppen) at de har et produkt de kalder
"whisper strip kit", som tager noget af vindstøjen.

Jeg vil gerne høre om der er nogen af jer derude, der har prøvet Whisper
Strip, og kan fotælle om det fungerer, inden jeg løber ud og køber et kit
selv.

Med venlig hilsen

Crilles

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 21-08-05 20:08

Crilles Bak Rasmussen wrote:

> Jeg vil gerne høre om der er nogen af jer derude, der har prøvet Whisper
> Strip, og kan fotælle om det fungerer, inden jeg løber ud og køber et kit
> selv.

Min svoger har købt et whisper-kit til samme hjelm, og fortæller at
støjen er væsentligt mindre.
Han købte det hos Enghave for ~125,- mener jeg det var.

--
Mvh Henrik.

Fra : Crilles Bak Rasmusse~

Dato : 21-08-05 21:15

> Min svoger har købt et whisper-kit til samme hjelm, og fortæller at støjen
> er væsentligt mindre.
> Han købte det hos Enghave for ~125,- mener jeg det var.

Tak skal du have, til den pris er der jo ikke tabt meget ved at forsøge, så
jeg vil smutte forbi Enghave i morgen :)

/Crilles