Fælleskørsel til kaffemøde på Hallund Kro
Fra : Niels

Dato : 21-08-05 06:36

Vi kører til kaffemøde på Hallund Kro idag søndag, vi kører fra Tove
Ditlevsens Vej 36a, huset mellem de to blokke, kl. 12.30 alle er velkommen.
Mlv.
Niels Thomsen
CXCLUB

Fra : Jan A Jensen

Dato : 21-08-05 18:10

"Niels" <nthomsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Vi kører til kaffemøde på Hallund Kro idag søndag, vi kører fra Tove
> Ditlevsens Vej 36a, huset mellem de to blokke, kl. 12.30 alle er
> [...]
Det var en god tur, også selv om vi kørte en lille omvej
kaffe og kage var der nok af..!!

Der var 149 motorcykler og 190 gæster.
--
Jan @ Jensen.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=871

Fra : Niels

Dato : 21-08-05 19:58

"> Det var en god tur, også selv om vi kørte en lille omvej
> kaffe og kage var der nok af..!!
>
> Der var 149 motorcykler og 190 gæster.
> --
> Jan @ Jensen.

Ja det var en godt tur, det der med omvejen er hvad det er, alle veje
fører til Hallund Kro det var noget godt kage og kaffe, det må vi
gøre om en anden gang, næste gang kan jeg desværre ikke komme da der er
stort CXTRÆF i Fåborg på fyn, skal du/i med der ?

Mlv.
Niels Thomsen
cxclub.dk

Fra : Jan A Jensen

Dato : 23-08-05 14:49

> [...]
> gøre om en anden gang, næste gang kan jeg desværre ikke komme da der er
> stort CXTRÆF i Fåborg på fyn, skal du/i med der ?

Nej jeg skal ikke med helt over til fyn.
Men jeg regner med at tage med til Hallund igen i September.
Men vi ses også inden.. Jeg regner med at komme til fælles kørsel Onsdag.
Hvis vejret ellers er på min side