Ud at køre efter styrt
Fra : Palle

Dato : 19-08-05 17:01

hej jeg havde et styrt for 1 1/2 uge siden, igår fik jeg så skiftet
de beskadigede dele og har været ude og køre igen, men den føles sgu
ikke som den plejer, syntes den trækker en anelse til den ene side
når jeg slipper hænderne fra styret og det virker som om den højre
forgaffel er en anelse bukket(burde da være næsten umuligt at bukke
et hult rør) men det kan også være synsbedrag, ellers syntes jeg
ikke at se nogle problemer med styretøjet

den bremser lige så der er der ingen problemer

hvad kan problemet være og er det noget typisk som sker? jeg har ikke
stødt ind i noget kun skrabet asfalten med en 25km/t

mvh

Patrick

Fra : rune.uthaug@gmail.co~

Dato : 19-08-05 17:11

På min lillebrors GS500 efter et styrt ved lav fart var gaffelbenene
vredet i gaffelbroerne.
Løsningen var at løsne gaffelbroerne og rette gaffelbenene på plads.