MC fra England?
Fra : Ukendt

Dato : 18-08-05 09:04

Ok jeg har flere gange prøvet at hente en mc hjem fra Tyskalnd.
Men hvordan gør man hvis det er i England? og hvad vil det rende op i?

:)

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-08-05 10:16

S.G wrote:
> Ok jeg har flere gange prøvet at hente en mc hjem fra Tyskalnd.
> Men hvordan gør man hvis det er i England?

1 : Betal en fragtmand
2 : Hent den selv

Jeg tror ikke jeg forstår dit spørgsmål.

og hvad vil det rende op i?

"noget mere" end fra DE vil jeg tro.

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-05 09:34

Mere hvad det vil koste?
Skal man flyver derover? tage færge hjem? hvad render det mon op i?

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-08-05 11:49

S.G wrote:
> Mere hvad det vil koste?
> Skal man flyver derover? tage færge hjem? hvad render det mon op i?

Arh, nu må du vist fatte google og selv finde den bedste pris for dig -
vi kan jo ikke vide hvornår du kan rejse, hvad din tid koster
(færge/fly), hvor i UK osv.

Det billigste er dog nok at få den fragtet ubeset, men risikoen
selvfølgelig derefter. Prøv evt. at finde et firma der selv importerer
brugte MC fra england, og aftal en afhentning med dem - de vil måske
lave en hurtig vurdering af maskinen efter aftale med dig ved afhentning
- og ringe dig op hvis den ikke svarer til det aftalte. Det vil nok være
den billigste mulighed med en vis sikkerhed indbygget. Jeg har ikke
erfaring med den slags aftaler.

Kunne du ikke svare under det du svarer på - det letter læseligheden
gevaldigt.

--
vh
Torben

Fra : Carsten Jensen

Dato : 18-08-05 16:06

Jeg fik en Bsa hjem fra England med DFDS for ca 3000 kr. Det var en trial
som kunne stå på en eurpalle.

Carsten

Fra : Jan Petersen

Dato : 18-08-05 19:18

"Carsten Jensen" <Nonnebo.slot@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg fik en Bsa hjem fra England med DFDS for ca 3000 kr. Det var en trial
> som kunne stå på en eurpalle.

Er det så ikke billigere med en på plader som selv kan køre ombord på
færgen?

Moin Jan

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-05 19:36

hvad koster en færge tur da=?

Fra : Ole Hansen

Dato : 18-08-05 22:42

S.G wrote:
> hvad koster en færge tur da=?

Hold nu op med at top-poste! Du er da ikke news-nybegynder! :)

--
Ole Hansen

Fra : Bo Nielsen

Dato : 18-08-05 22:51

> hvad koster en færge tur da=?

Hehe - jeg kan ikke la' vær.

http://justfuckinggoogleit.com/

ScooterBo
(som selv er blevet sendt der ind et par gange ;-D)

Fra : Henrik Lyck

Dato : 19-08-05 19:43

Hentede en Norton commando sidste efterår, vi tog et minicruise ca. 300,-
pr. snude og betalte for at få mcén med 150,- så det kan gøres rimeligt
billigt.

MVH
Henrik

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 18-08-05 09:12

S.G wrote:
> Ok jeg har flere gange prøvet at hente en mc hjem fra Tyskalnd.
> Men hvordan gør man hvis det er i England? og hvad vil det rende op i?
>
> :)

Det er samme procedure som fra tyskland, bortset fra at MC'erne generelt
er billigere i UK..

Men du skal dog lige være opmærksom på at de kører i den anden side af
vejen, hvorfor du skal have skiftet forlygten (eller finde en model hvoe
den kan vendes!) for at få den godkendt til DK!

Thore