Hvor mange km er der i en cykel?
Fra : Jan Petersen

Dato : 17-08-05 19:44

Jeg sad for et par uger siden og ventede temmelig længe på et fly, så for at
fordrive tiden købte jeg et engelsk MC-magasin.
I det magasin var der en reportage om en engelsk kurer og hans cykler. Den
cykel han havde været mest glad for var en VFR, en RC36 '91.
Den havde han kørt 450.000 miles på før han skiftede motoren og kørte endnu
400.000 miles. Tankevækkende.
For tiden kørte han Blackbird.

Mvh Jan Petersen

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 17-08-05 22:21

Jan Petersen wrote:

> [...]
> cykel han havde været mest glad for var en VFR, en RC36 '91.
> Den havde han kørt 450.000 miles på før han skiftede motoren og kørte endnu

Ja den mand fik kørt nogle KM.
En cb400f skulle være god for min. 100.000 Miles ved almindelig service
Også ganske godt af sådan en gammel svend

Jesper
(der nok en dag køber sin 3. CB400f

Fra : HOLM

Dato : 11-09-05 11:42

Jan Petersen skrev:

> [...]
> cykel han havde været mest glad for var en VFR, en RC36 '91.
> Den havde han kørt 450.000 miles på før han skiftede motoren og kørte endnu

Hej Jan

Flere Goldwings (GL1500) har kørt over 1.000.000 miels i USA.
Det er kun spørgsmål den rigtige service og ens køre måde.

mvh

HOLM