In article <43030175$0$194$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
chl@heleneogjens.dk says...
> Jeg har læst et par steder omkring min Yamaha Rd 350 YPVS (1995) at hvis man
> skifter udstødningstype er det nødvendigt at "rejette" for at motoren ikke
> skal brænde sammen.
> Hvad vil det sige at rejette... jeg har forstået det som om at det er en
> eller anden ventil der skal justeres for at rette op på
> kompressionsforholdende. ?
>
Nej, det er udskiftning af dyserne i kaburatorerne.
For mager blanding på en 2T'er fører 100% til brændte stempler.
Sæt dig grundigt ind i stoffet, før du begynder at pille!
Der er temlig kontant afregning!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-japanese-
industrial-off the shelf-semi-rockets ... no thanks!