Nyt batteri
Fra : Chris

Dato : 17-08-05 08:35

Hej,

Mit batteri er stået af efter at have været afladet helt.
Når man f.eks. køber et nyt batteri hos T-hansen, er batteriet så opladet og
påfyldt batterisyre + demineraliseret vand, eller hvor kan jeg få et billigt
batteri klar til brug ?

Jeg har ingen oplader og har ingen forstand på selv at stå med batterisyre
og deminieraliseret vand, men er det den eneste/billigste løsning i længden
?

Mvh Chris

Fra : Ole Hansen

Dato : 17-08-05 08:52

Chris wrote:
> [...]
> påfyldt batterisyre + demineraliseret vand, eller hvor kan jeg få et billigt

Klar til brug. Du skal dog selv hælde den væske på, der følger med - men
det kan dårligt kaldes besværligt.

--
Ole Hansen

Fra : Peter

Dato : 17-08-05 21:04

"Ole Hansen" <moped@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Klar til brug. Du skal dog selv hælde den væske på, der følger med - men
> det kan dårligt kaldes besværligt.

Jeg købte batteri hos T. Hansen i foråret til mit renoveringsprojekt - og
nej der var ikke syre med ..... Surt i påsken, hvor der var langt til
nærmeste T. Hansen, men jeg fik et gammelt bilbatteri, som jeg brugte syren
fra.... ikke optimalt, men det virkede ! Så!, check lige indholdet af æsken
før du går hjem.

Peter