Louis i Hamburg
Fra : Ukendt

Dato : 16-08-05 00:06

Hej

Der er 2 større louis butikker i Hamburg, Mega store og Giga store, hvilket
en kan anbefaldes? Evt. ligger tættest på motorvejen fra Flensborg.

vh Janus

Fra : Kantana MC

Dato : 17-08-05 09:55

> Der er 2 større louis butikker i Hamburg, Mega store og Giga store,
> hvilket en kan anbefaldes? Evt. ligger tættest på motorvejen fra
> Flensborg.

Gigastore er størst

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-08-05 20:22

Kantana MC wrote:

> Gigastore er størst

Og ligger stort set på samme hjørne som Hein-Gericke, Polo og
"restlageret", samt lidt andre MC releterede butikker, sååååååå

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Schlæger

Dato : 18-08-05 00:40

Janus wrote:

> Der er 2 større louis butikker i Hamburg, Mega store og Giga store, hvilket
> en kan anbefaldes? Evt. ligger tættest på motorvejen fra Flensborg.

Der er et stykke vej (vel ca. 10 km gennem Hamburg) fra A7 til Gigastore,
så det forudsætter ENTEN at du er god til at finde vej gennem storbyer
ELLER at du finder ruten her på nettet (Routeplanner el.lign), og får den
printet ud i en "tanktaske-venlig" udgave.

Gigastore (og de omkringliggende forretninger) er imidlertid en oplevelse,
som enhver MC'ist bør have på et eller andet tidspunkt (kommer der selv
mindst et par gange hver sæson).

Mch Schlæger

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-08-05 11:07

gertschlagerFJERN@hotmail.com (Schlæger) writes:

> [...]
> gennem storbyer ELLER at du finder ruten her på nettet (Routeplanner
> el.lign), og får den printet ud i en "tanktaske-venlig" udgave.

Eller venter lidt og køber den her...

http://www.tomtom.com/products/product.php?ID=71&Language=1

--
Peter B. Juul, o.-.o "[Tor Nørretranders] er feteret i medierne
The RockBear. ((^)) som 'videnskabsjournalist' og ofte også

Fra : Schlæger

Dato : 18-08-05 11:35

Peter B. Juul wrote:

> Eller venter lidt og køber den her...

> http://www.tomtom.com/products/product.php?ID=71&Language=1

Oh ja, men jeg har IT nok i min hverdag, og holder derfor meget af
papirkort og solens stilling på himmelen i min fritid

Mch Schlæger (som ikke vil sidde på sin MC og kigge på en skærm)

Fra : Moller

Dato : 18-08-05 11:41

Peter B. Juul wrote:

> Eller venter lidt og køber den her...
>
> http://www.tomtom.com/products/product.php?ID=71&Language=1

   Fuck den er fed ;) endelig et produkt jeg gerne vil ha på maskinen...
nå, nu er jeg tilmeldt deres news liste ;) så må vi se hvornår den sider
på maskinen ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Armand

Dato : 18-08-05 22:46

Schlæger wrote:

> [...]
> storbyer ELLER at du finder ruten her på nettet (Routeplanner el.lign),
> og får den printet ud i en "tanktaske-venlig" udgave.

Ganz einfach damit:
Hele vejen fra A7-afkørslen: "Hamburg Stellingen" skal man blot følge
B4, som er såvel skiltet tydeligt, som skrevet med stoore bogstaver på
vejbanen.
Süderstrasse er en sidevej til venstre inden man sløjfer sammen med en
anden hovedfærdselsåre og krydser Elben på et par lave broer á
buekonstruktion!

--
Armand.

Fra : Kenneth

Dato : 21-08-05 21:05

> Süderstrasse er en sidevej til venstre inden man sløjfer sammen med en
> anden hovedfærdselsåre og krydser Elben på et par lave broer á
> buekonstruktion!

Süderstrasse kan anbefales. Og så bliv der til kl. bliver 20-21, og kør op
og ned af gaden. Så er der noget smukt at se på. (Jeg skrev SE)

--
Kenneth

Fra : Armand

Dato : 21-08-05 21:28

Kenneth wrote:

> Süderstrasse kan anbefales. Og så bliv der til kl. bliver 20-21, og kør op
> og ned af gaden. Så er der noget smukt at se på. (Jeg skrev SE)

Du mener: Efter kl 20 er der for alvor udsalg!

--
Armand.