Udstødning til gammel GSX-R
Fra : Thomas

Dato : 16-08-05 11:09

Hej...

Er der nogle som ved, om der stadig er nogle firmaer, som forhandler
komplette udstødninger til en gammel GSX-R 1100 fra 1986? Hvis ja - hvilke?

Udstødningen på denne maskine er i et stykke, og man kan jo derfor ikke
montere en løs potte uden brug af sav, hvilket jeg helst vil undgå.

Det eneste jeg har kunnet finde på nettet er en Vance & Hines i USA. Men så
kommer der jo noget told og moms ovenpå og det er jo nok lidt mere
besværligt at bestille fra den anden side af atlanten....

Thomas Christensen

Fra : Rasmus og Ditte

Dato : 16-08-05 15:58

> Er der nogle som ved, om der stadig er nogle firmaer, som forhandler
> komplette udstødninger til en gammel GSX-R 1100 fra 1986? Hvis ja -
> hvilke?

Hejsa.
Ham her http://www.sayjes.dk/exhaust.html plejer at være ret god til at
skaffe udstødninger til en fair pris.
Prøv at snakke med ham
Mvh
Rasmus ZX9R-C (til salg)

Fra : Moller

Dato : 16-08-05 13:44

Thomas wrote:
> Hej...
>
> Er der nogle som ved, om der stadig er nogle firmaer, som forhandler
> komplette udstødninger til en gammel GSX-R 1100 fra 1986? Hvis ja - hvilke?

   holtug-MC er importør for flere gode udstødningsmærker, som laver hele
anlæg til din maskine ;)

> Udstødningen på denne maskine er i et stykke, og man kan jo derfor ikke
> montere en løs potte uden brug af sav, hvilket jeg helst vil undgå.

   Ja, pubad, sådan sav er lidt for langsom ;) vi andre bruger nu en
vinkelsliber, det går hurtigere.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Thomas

Dato : 16-08-05 20:46

> holtug-MC er importør for flere gode udstødningsmærker, som laver hele
> anlæg til din maskine ;)

Okay - ham vil jeg da prøve at kontakte!

Thomas

Fra : Armand

Dato : 16-08-05 16:08

Thomas wrote:
> [...]
>
> Udstødningen på denne maskine er i et stykke, og man kan jo derfor ikke
> montere en løs potte uden brug af sav, hvilket jeg helst vil undgå.

Hvorfor undgå dét?
Når du derfor har købt dig en anden udstødning, vil den gamle jo være
lige til skrotkassen - Hvorfor så spare den for skæreskiven og en
slip-on montering??

--
Armand.

Fra : Thomas

Dato : 16-08-05 20:48

> Hvorfor undgå dét?
> Når du derfor har købt dig en anden udstødning, vil den gamle jo være lige
> til skrotkassen - Hvorfor så spare den for skæreskiven og en slip-on
> montering??

Fordi maskinen er fra 1986 og i fuldstændig originalstand. En fin
originaludstødning til maskinen er ikke let at finde. Derfor synes jeg, det
vil være hærværk at skære den originale i stykker.

Thomas

Fra : Armand

Dato : 16-08-05 22:51

Thomas wrote:

> Fordi maskinen er fra 1986 og i fuldstændig originalstand. En fin
> originaludstødning til maskinen er ikke let at finde. Derfor synes jeg, det
> vil være hærværk at skære den originale i stykker.

Skrev du netop ikke, at den ikke længere var fin (á utæt/revnet) ?

--
Armand.

Fra : Thomas

Dato : 17-08-05 11:06

> Skrev du netop ikke, at den ikke længere var fin (á utæt/revnet) ?

Nej, det skrev jeg ikke noget om.

--
Thomas

Fra : Moller

Dato : 17-08-05 08:52

Thomas wrote:

> Fordi maskinen er fra 1986 og i fuldstændig originalstand. En fin
> originaludstødning til maskinen er ikke let at finde. Derfor synes jeg, det
> vil være hærværk at skære den originale i stykker.

   Og den skal jo bruges til Syn ;) når du skal sælge den igen... en
vigtig detalje, som mange glemmer, når de køber andre potter, og hulker
løs når opdager at de skulle ha gemt den :)

   Så det er en god ide at sikre sig den kan bruges, men på den anden side
kan man godt få en smed til at fikse det så, din original kan monteres
som slip-on også ;) og derved nemt kan skifte mellem råge jern ;) og
alm. potte. f.eks. hvis du skal på banedage ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Thomas

Dato : 17-08-05 11:07

> [...]
> slip-on også ;) og derved nemt kan skifte mellem råge jern ;) og alm.
> potte. f.eks. hvis du skal på banedage ;)

Ja, det er jo nemlig også en vigtig detalje.

--
Thomas