RF 600 Spørgsmål
Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 15-08-05 20:19

Jeg har lige et par hurtige :

1. Hvor mange liter kan tanken på en RF 600 rumme?
2. Hvor mange liter er der tilbage når man slår over på RES ?
3. Hvor langt går din RF 600 normalt , når du skal slå over på reserve?

Mvh Thomas
RF 600

Fra : Brian Sørup

Dato : 15-08-05 20:27

"Thomas B. Andersen" <t-buus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige et par hurtige :

Flg. data er taget fra MC-Revyen 1996

> 1. Hvor mange liter kan tanken på en RF 600 rumme?
17 Liter

> 2. Hvor mange liter er der tilbage når man slår over på RES ?
4 Liter

> 3. Hvor langt går din RF 600 normalt , når du skal slå over på reserve?
den skulle gå omkring 17km/l i snit det giver omkring 17x13=221Km alt efter
temperament
--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 16-08-05 07:40

Brian Sørup wrote:

> den skulle gå omkring 17km/l i snit det giver omkring 17x13=221Km alt efter
> temperament

Det gjorde min i hvertfald ikke.. Jeg skiftede i reglen over på reserve
omkring 180 km..

Efter hvad jeg ved er RF600 netop kendt for ikke at køre ret langt på
literen, ca 12-14 km/l ved blandet kørsel..

Thore

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 16-08-05 17:51

"SmaRTrxxv" <glemdet@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Det gjorde min i hvertfald ikke.. Jeg skiftede i reglen over på reserve
> omkring 180 km..

Min gik død på motorvejen ved 181km igår, så det passer meget godt.

> Thore

Thomas

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 16-08-05 19:53

Thomas B. Andersen wrote:

> Min gik død på motorvejen ved 181km igår, så det passer meget godt.

Ja, selvfølgelig passer det

Thore