Tak til den venlige betjent!
Fra : Peter Hasselby

Dato : 14-08-05 19:46

På lavbroen idag på vej mod fyn, lå jeg et par biler bag en hvid mondeo. Jeg
tjekkede bilen nøje, for at se om der var 2 bakspejle, reklamer på
nummerpladeholderen mm. hvor efter at jeg konkluderede at det ihverfald ikke
var en civil betjent. Da jeg så ligger mig ud i overhalingsbanen og får
overhalet med ca. 145 km/t, følger han selvfølgelig efter mig, Hvilket
desværre betød at jeg havde konkluderet forkert.

Efter en lille snak om hvorvidt jeg havde for mange penge og at de danske
hastighedsgrænser også galt for mig, samt en trudsel om at få cyklen indkalt
til syn grundet mit larmende udstødssystem. Fik jeg lov til at køre videre,
når blot jeg lovede at holde mig til 110 km/t samt få skiftet tilbage til
det originale udstødssystem.

Hold kæft hvor er man bare lettet bagefter, og hvor det lækkert at møde en
betjent der har lidt forståelse for hvad det vil sige at køre på
motorcykel.. Takker for et positivt møde med ordensmagten..

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 14-08-05 19:51

> [...]
> videre,
> når blot jeg lovede at holde mig til 110 km/t samt få skiftet tilbage til

Har du så fået skiftet din udstødning ??

Ivan Bartholin Nielsen
Næstved
www.kloge.dk
Honda CB500 Four 1972

Fra : Peter Hasselby

Dato : 14-08-05 19:56

Har haft planer om det et stykke tid, men mangler en pakning der er bestilt.
Det så godt nok ikke ud som om at han troede på den historie, selv om den er
rigtig.

Fra : Ole

Dato : 14-08-05 21:00

Peter Hasselby wrote:

> [...]
> betjent der har lidt forståelse for hvad det vil sige at køre på
> motorcykel.. Takker for et positivt møde med ordensmagten..

Jeg er sikker på, at den lille pige som du næsten er ved at køre ned fordi
du kører 25% hurtigere end du må på villavejen, og som takker dig fordi du
lod hende leve denne gang, også vil være gang glad på dine vegne. Dejligt
for dig at du ikke fik den bøde du skulle have haft, bare ærgerligt at du
giver alle os andre mc'er et dårligt ry.

Dit indlæg er sendt til færdselspolitiet, så må vi se om de har forståelse
for at en kollega lod endnu en fartbølle slippe.

mvh Ole

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 14-08-05 21:38

Ole wrote:

> [...]

[Zip]

> Dit indlæg er sendt til færdselspolitiet, så må vi se om de har
> forståelse for at en kollega lod endnu en fartbølle slippe.

Hvorfor nu det?

--
Kilo SFau _R_ SilverBullet
http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN #745

Fra : Torben Bach

Dato : 14-08-05 21:33

Ole wrote:

> [...]
> dine vegne. Dejligt for dig at du ikke fik den bøde du skulle have
> haft, bare ærgerligt at du giver alle os andre mc'er et dårligt ry.

OT

> Dit indlæg er sendt til færdselspolitiet, så må vi se om de har
> forståelse for at en kollega lod endnu en fartbølle slippe.

Endnu mere OT

Det må være ment humoristisk.
Selvfølgelig har man forståelse for, at der i visse situationer vises
konduite.
Fartbølle - tjah - pas nu på, at din glorie ikke kommer til at klemme så
meget, at du mister håret og får munkefrisure.
Udover det, så kan der være ret mange årsager til, at Peter slap med en
påtale, og så vidt jeg forstår han beretning, så foregik det jo ikke på en
villavej, som du inddrager i denne tråd

Mvh
Torben

Fra : Bo Nielsen

Dato : 14-08-05 22:38

> Jeg er sikker på, at den lille pige som du næsten er ved at køre ned fordi
> du kører 25% hurtigere end du må på villavejen, og som takker dig fordi du
> lod hende leve denne gang, også vil være gang glad på dine vegne.

Hvis det er den bro jeg tror det er, så er det vel motorvej?!?

> [...]
> Dit indlæg er sendt til færdselspolitiet, så må vi se om de har forståelse
> for at en kollega lod endnu en fartbølle slippe.

Jeg håber godt nok du har glemt et par smileys i det her indlæg!!!

ScooterBo
(for hvem fartbøde på motorvej er fysisk umuligt ;->)

Fra : kenneth T

Dato : 14-08-05 22:49

> [...]
> for dig at du ikke fik den bøde du skulle have haft, bare ærgerligt at du
> giver alle os andre mc'er et dårligt ry.

Tror du ikke det er forælderne til den lille pige, der skulle have en bøde.
Det ligner ikke noget at have sine børn til at rende og lege midt på
motorvejen.

Det giver også bare alle forældre et dårligt ry, det ligner sgu ikke noget!
:)

--
MVH
Kenneth T

Fra : Ulvir

Dato : 14-08-05 23:41

kenneth T wrote:

> [...]
> midt på motorvejen.
>
> Det giver også bare alle forældre et dårligt ry, det ligner sgu ikke

Se, DET var mc humor..

Fra : Hekto

Dato : 15-08-05 07:35

In article <42ffbc4b$0$42225$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
ken_t@cool.dk says...
> [...]
> motorvejen.
>
> Det giver også bare alle forældre et dårligt ry, det ligner sgu ikke noget!

*LOL*

Ja, det kan jo siges om mange forældre!
Hvordan er det liiige med alle de andengenerations kriminelle???
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Bo Nielsen

Dato : 15-08-05 23:58

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> skrev i en meddelelse
> [...]
>>
> *LOL*
>
> Ja, det kan jo siges om mange forældre!
> Hvordan er det liiige med alle de andengenerations kriminelle???

Ja de andengenerations kriminelle forældre - de er stygge

ScooterBo

Fra : Armand

Dato : 14-08-05 22:56

Ole wrote:

> [...]
> Dit indlæg er sendt til færdselspolitiet, så må vi se om de har
> forståelse for at en kollega lod endnu en fartbølle slippe.

Rart nok at få bekræftet sine fordomme ind imellem:
Dette var hvad jeg fuldt ud forventer af indlæg fra Hotmail-adresser :-|

--
Armand.

Fra : H. P. Holm

Dato : 15-08-05 09:59

Armand skrev:

> Rart nok at få bekræftet sine fordomme ind imellem:
> Dette var hvad jeg fuldt ud forventer af indlæg fra Hotmail-adresser :-|

Det dur ikke at sætte hele hotmail.com i filteret. Det er prøvet, men
så forsvandt Claus Rittig og beretningerne fra knoldhopperne nordpå.

--
Hans

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 15-08-05 10:23

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev :

> Rart nok at få bekræftet sine fordomme ind imellem:
> Dette var hvad jeg fuldt ud forventer af indlæg fra Hotmail-adresser :-|

Hov hov Armand, vi er faktisk nogle der bruger en hotmail-adresse her i
nyhedsgrupperne for at have en mail, der kan tåle lidt spam.

Og dem der kører kwakasaki er... øøøh... jae... nogle skæve klamhuggere, som
garanteret hader honda - eller i hvert fald nogle af dem gør.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 14-08-05 22:53

Ole wrote:
> Dit indlæg er sendt til færdselspolitiet, så må vi se om de har
> forståelse for at en kollega lod endnu en fartbølle slippe.

_Dit_indlæg_ er sendt til tonsvis af newsgroup servere samt hundredevis
af caching sites rundt omkring i verden!

Det er der ingen som får noget ud af, for det første gælder beskeden her
på nyhedsgruppen ikke som et bevis.

For det andet er der nok næppe nogen som har tid til at kigge på det,
tror Politiet har rigeligt med henvendelser fra folk som skaber sig over
latterlige lovovertrædelser og generelt bare folk som har ondt i røven
over andre.

At du forventer et svar fra "færdselspolitiet" på en så useriøs
henvendelse og skriver sådan en gang, undskyld jeg siger det.. pis...
her, det er til at brække sig over. Føj.

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Dr.Enduro

Dato : 15-08-05 06:13

Ole wrote:

> Dit indlæg er sendt til færdselspolitiet, så må vi se om de har
> forståelse for at en kollega lod endnu en fartbølle slippe.
> mvh Ole

Jeg håber, du fik rigtig meget buksevand i skolen, din sladrehank.

--

Hilsen Jan

Fra : Bo Nielsen

Dato : 15-08-05 23:59

"Dr.Enduro" <janeiffert@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg håber, du fik rigtig meget buksevand i skolen, din sladrehank.

GRILL!!!

ScooterBo

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 15-08-05 08:03

"Ole" <ole19887@hotmail.com> skrev:

> [...]
> for dig at du ikke fik den bøde du skulle have haft, bare ærgerligt at du
> giver alle os andre mc'er et dårligt ry.
______________________________________

Du har da fuldstændig skudt ved siden af hér Ole!
Manden har kørt lidt for stærkt på en motorvej i en overhaling, hvilket du
garanteret også har gjort en gang eller 3!?
Og så gør du strakts manden til potentiel barnemorder...?? :-/

Normalt gider jeg ikke læse om folks tuderi om fartbøder osv. her i gruppen,
men Peter har ikke tudet det mindste i sit indlæg og fortalte bare om en
oplevelse, som han (i mine øjne) godt selv kunne se det dumme i og grine
lidt af.
______________________________________

> Dit indlæg er sendt til færdselspolitiet, så må vi se om de har forståelse
> for at en kollega lod endnu en fartbølle slippe.
______________________________________

Hold da k... en tudeprinsesse!
Folk som dig er skyld i, at andre må vente med deres seriøse anmeldelser
fordi politiet har for meget ligegyldigt lort at arbejde igennem.
Du lyder som typen der altid har gemt dig bag mors røv, når de andre børn på
vejen har hygget sig lidt. Som en anden også skriver - man kommer sq til at
tænke på buksevand!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 16-08-05 07:08

">
> [...]
du
> garanteret også har gjort en gang eller 3!?
> Og så gør du strakts manden til potentiel barnemorder...?? :-/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Desværre skelner loven ikke mellem lidt for stærkt og meget for stærkt....
har man kørt over det det tilladte, er resten bare en afgørelse om hvor
storbøden skal være... 145 på lavbroen hvor man må køre 110 er også lidt
mere end lidt for stærkt... Men jeg skal da være ærlig og indrømme at når
jeg har haft aftenvagt på arb, og skal køre fra Kbh til Slagelse kl.
midnat
på ret småt befærdet motorvej, så holder jeg nok heller ikke lige farten
nede hvor den bør være.... Så jeg har ikke ksrevet dette for at være
hellig.. det er blot en konstatering

--
MVH
Jon Larsen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-08-05 08:49

ole19887@hotmail.com (Ole) writes:

> Dit indlæg er sendt til færdselspolitiet, så må vi se om de har
> forståelse for at en kollega lod endnu en fartbølle slippe. mvh Ole

Ved du hvad? Når du nu er i gang, så anmeld lige mig, også, ikke?

Kort efter at jeg havde fået (bil-)kørekort kom jeg kørende om aftenen
og havde glemt at tænde lyset. Det gik op for mig, da jeg kom væk fra
de oplyste gader og ud på en landevej, så jeg tændte. Politiet
stoppede mig og spurgte hvad det gik ud på med det slukkede lys, og
jeg var høfligt undskyldende. Jeg fik ingen bøde.

Et par år senere kom jeg kørende fra Vallø By mod Køge. Af en eller
anden grund lå jeg og kørte 60 det meste af strækningen, mens jeg
sludrede med en ven, der sad ved siden af. Vi snakkede bl.a. om
fartgrænser og jeg opdager pludseligt, at jeg kører alt for langsomt,
så jeg sætter farten op til 80.... samtidig med at jeg passerer
"bumæssig bebyggelse"-skiltet til Køge. Politiet stopper mig og
spørger hvad Søren jeg egentlig har gang i. Jeg er undskyldende og
forklarer situationen. Jeg får en røffel for at være uopmærksom, men
bliver sendt videre uden bøde.

Kort tid efter bliver jeg stoppet i en politi-razzia. Venstre bagdæk
er nedslidt. Det er mit reservehjul, men det gør det jo ikke
lovligt. Jeg får dog ingen bøde.

Kom, skynd dig, anmeld mig. Jeg har med garanti været mere til fare i
alle tre situationer end ham fyren i denne historie.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Jeg sagde ikke, at han var et røvhul. Jeg
The RockBear. ((^)) sagde, at jeg synes, han er et røvhul, og

Fra : Anders Christensen

Dato : 15-08-05 18:02

Ole wrote:

> [...]
> Dit indlæg er sendt til færdselspolitiet, så må vi se om de har
> forståelse for at en kollega lod endnu en fartbølle slippe.

_________________________
/| /| | |
||__|| | Please do not |
/ O O\__ feed the Trolls. |
/ \ Thank You. |
/ \ \ |
/ _ \ \---------------------´
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | _||
/ / \ |____| ||
/ | | | --|
| | | |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ | ||
/ _ \\ | / `´
* / \_ /- | | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Fra : Peter

Dato : 15-08-05 18:48

"Anders Christensen" <vladimirr@FLADFISKvladimirr.dk> skrev i en meddelelse

> _________________________
> [...]

Hej Anders,

pas på, du bliver meldt til politiet, dyreværnsforeningen og zoologisk have
på grund af din signatur

Peter

Fra : Anders Christensen

Dato : 15-08-05 22:05

Peter wrote:
> [...]
>

> Hej Anders,
>
> pas på, du bliver meldt til politiet, dyreværnsforeningen og zoologisk have

Ja, jeg kunne jo ske at blive anklaget for at holde trolde som husdyr,
uden at have den korrekte tilladelse til det.
Den risiko tør jeg godt løbe, bare han ikke opdager mit tværstribede
hulepindsvin med polkaprikker.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Niller

Dato : 14-08-05 21:16

Peter Hasselby wrote:

> [...]
> når blot jeg lovede at holde mig til 110 km/t samt få skiftet tilbage til

Tør man spørge hvad det var for et råverør du havde på cyklen ???

/Niller

Fra : C. Caspersen

Dato : 14-08-05 22:13

"Peter Hasselby" <spam@spam.com> skrev i en meddelelse

> Hold kæft hvor er man bare lettet bagefter, og hvor det lækkert at møde en
> betjent der har lidt forståelse for hvad det vil sige at køre på
> motorcykel.. Takker for et positivt møde med ordensmagten..

Det var da en solstrålehistorie for dig!

Så mangler bare, at visse skribenter i dette forum også kunne have lidt
forståelse for, hvad det vil sige at være (ansat til at være) politibetjent.
(at loven ikke altid kan gradbøjes efter synderens hoved)

/Caspersen

Fra : Ulvir

Dato : 14-08-05 23:44

C. Caspersen wrote:

> [...]
> lidt forståelse for, hvad det vil sige at være (ansat til at være)
> politibetjent. (at loven ikke altid kan gradbøjes efter synderens

Nok den klogeste indlæg i denne tråd indtil videre.. Enig med dig der, CC.

Ulvir.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 15-08-05 00:51

"Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote in message

> Nok den klogeste indlæg i denne tråd indtil videre..

Ikke når man er vandt til politiets opførsel/optræden i forbindelse med de
sædvanlige razziaer i Aalborg fradag aften. Eller når man bliver svinet til
fordi betjenten bliver skuffet over at stoppe en (på en 45'er) og jeg rent
faktisk havde et kørekort. Eller hvad med når man ringer ind til stationen
fordi nogle unger til en fest i et forsamlingshus er ved at smadre butikken
overfor og man bare får at vide, at det kan de virkelig ikke gøre noget ved.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Ulvir

Dato : 15-08-05 02:17

Jacob Larsen wrote:
> [...]
> forsamlingshus er ved at smadre butikken overfor og man bare får at
> vide, at det kan de virkelig ikke gøre noget ved.

Lissom den gang min kæreste døde af en overdosis- knep hende medens hun er
varm, fik jeg at vide..

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-05 12:10

> Hold kæft hvor er man bare lettet bagefter, og hvor det lækkert at møde en
> betjent der har lidt forståelse for hvad det vil sige at køre på
> motorcykel.. Takker for et positivt møde med ordensmagten..

kan ikke rigtig se hvorfor der skal takkes :)
hvis nu han havde givet dig en bøde havde du så været sur? du bryder jo
loven på 2 punkter :)

Fra : Dr.Enduro

Dato : 15-08-05 16:06

S.G wrote:

> kan ikke rigtig se hvorfor der skal takkes :)
> hvis nu han havde givet dig en bøde havde du så været sur? du bryder jo
> loven på 2 punkter :)

Lidt off topic, men gad vide, om han bare kan stikke dig en bøde, uden
at have målt dig autoriseret, han kan vel dårligt bevise, hvor stærkt du
er kørt, hvis det kun er sket med øjemål.

--

Hilsen Jan

Fra : Andreas

Dato : 15-08-05 17:13

Peter Hasselby wrote:
> [...]

> betjent der har lidt forståelse for hvad det vil sige at køre på
> motorcykel.. Takker for et positivt møde med ordensmagten..

Den her tråd er da vildt underholdende!!
Jeg er helt pjattet med Ole's morbide indlæg!
Udover det vil jeg give Ole og S.G ret, det er sgu' noget mærkeligt noget
at takke i gruppen fordi du ikke fik en bøde. Jeg kan da godt forstå du er
glad for ikke at skulle betale, men at skrive du har spottet en politibil,
overskrider loven, får snakket dig fra en bøde og så tilmed takker fordi
at politimanden var "forstående" - det er da noget pis (undskyld sproget)!
=P

mvh Andreas

Fra : Torben Bach

Dato : 15-08-05 18:42

Andreas wrote:

> [...]
> spottet en politibil, overskrider loven, får snakket dig fra en bøde
> og så tilmed takker fordi at politimanden var "forstående" - det er

Manden er jo bare glad og lettet over, at han slap.
I andre sammenhænge i denne og andre grupper har det i tidens løb ellers
ikke givet anledning til et P.., når politiet som helhed er blevet godt og
grundigt rakket ned på.

Mvh
Torben

Fra : Peter Hasselby

Dato : 16-08-05 12:01

Til Oles orientering er det jo bare en historie, så det er jo godt at det er
hans bevisbyrde om den er sand eller ej..

Til den muligvis opdigtede historie, kan jeg så til Oles orientering sige at
den civilbil som jeg måske/måske-ikke overhalede, kørte omkring 130 km/t..
Så han skal overhovedet ikke begynde at kalde mig for barnemorder, når visse
herrer som det har været fremme i pressen det sidste stykke tid, selv føler
sig hævet over loven.

Fra : Kawa -Rider

Dato : 16-08-05 12:12

Undskyld at den er postet i det forkerte forum, det var jo en vittighed da
der jo ikke er nogen flinke betjente

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 18-08-05 16:24

"Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@hotmail.com> writes:

> Hov hov Armand, vi er faktisk nogle der bruger en hotmail-adresse her i
> nyhedsgrupperne for at have en mail, der kan tåle lidt spam.

Men det er I da helt selv ude om. Der er jo flere gode alternativer.
Jeg tilbyder blandt andet <http://nospam.dkfritidmotorcykel.dk/>.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 23-08-05 10:57

"Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@gmail.com> writes:

> Tjae, men det er nu ikke noget problem for mig at have en hotmail, som jeg
> får sendt alt muligt lort til. Og nej, jeg skal ikke have endnu flere
> mail-adresser, som jeg ikke husker at få tjekket. Så jeg fortsætter med min
> skralde-hotmail, som jeg altid har gjort.

Du kunne jo også bare tage at læse på linket. Der er ikke nogle ekstra
mailadresser at checke. Men det bestemmer du naturligvis helt selv.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*