RD 350 Udstødning
Fra : Jan Gregersen

Dato : 14-08-05 12:28

Hej NG

Jeg har lige haft min RD 350 YPVS 83' ved mekaniker. den ene bolt i højre
udstødning var knækket. Jeg fik sat ny i, og fik at vide at selve
udstødningen skulle sidde lidt løs. Jeg kiggede lidt skeptisk og kørte hjem.
Den kører egentlig fint men larmer måske lidt mere. Hvis jeg tager fat i
udstødningsrøret oppe ved cylinderen, føles det virkelig som om at det
sidder meget løst, frigang på ca. 4-5 mm. Nogen der har erfaringer med
dette, jeg har kigget i haynes, men synes det er svært at finde noget om
det.

Jeg forstår bare ikke hvis den skal sidde så løst, hvor blev det venstre
udstødningsrør så ikke justeret til at sidde ligesådan.

Nogle der kan opklare det for mig?

Mvh Jan

Fra : Hekto

Dato : 14-08-05 14:17

In article <42ff2a94$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, "Jan
Gregersen" <dsl63413(Removethis)@vip.cybercity.dk> says...
> Jeg forstår bare ikke hvis den skal sidde så løst, hvor blev det venstre
> udstødningsrør så ikke justeret til at sidde ligesådan.
>
> Nogle der kan opklare det for mig?

Potterne er i et stykke, og gummiophængt bagtil ved bageste fodhvilere.
De skal spændes fast fortil; men ikke alt for hårdt. De skal være tætte;
men også kunne arbejde en smule.'

- sådan med fast hånd og en gaffelnøgle u'know?
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Jan Gregersen

Dato : 14-08-05 15:21

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> skrev i en meddelelse

> [...]
> men også kunne arbejde en smule.'
>
> - sådan med fast hånd og en gaffelnøgle u'know?

Jeg har en ide, tror det ene skal spændes, og det andet løsnes lidt, men
køber lige to nye pakninger først...

Jan