Ville være dejligt med svar.
Fra : kc

Dato : 13-08-05 20:50

Jeg syntes der er mange her i gruppen der søger nogle svar,
og når de får dem glemmer de at fortælle os hvordan de løste probemet

kc

Fra : Armand

Dato : 13-08-05 23:21

kc wrote:
> Jeg syntes der er mange her i gruppen der søger nogle svar,
> og når de får dem glemmer de at fortælle os hvordan de løste probemet

Flueknepperi:
Svar er der vel nok af - Det er feedback(!) fra spørgerne der kunne være
rart i bredere udstrækning!

--
Armand.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 14-08-05 00:01

> Flueknepperi:
> Svar er der vel nok af - Det er feedback(!) fra spørgerne der kunne være
> rart i bredere udstrækning!

Sådan var det vist også ment, hvis du lige ville læse sætningen ud i et.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-05 09:24

Preben Riis Sørensen skrev i meddelelsen
<42fe7bbe$0$66994$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

>"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse

>Sådan var det vist også ment, hvis du lige ville læse sætningen ud i et.

Tjae, sådan er sproget jo så kringlet Vi vil vide om spørgeren har fået
glæde af de svar vi har givet ham/hende, tilbagemelding, respons, om Du vil.

Umiddelbart kan den slags måske virke ligegyldigt for spørgeren, som fik
løst sit problem, men for styrkelse af det store erfaringsgrundlag, der er i
gruppen, så er disse tilbagemeldinger guld værd.

Og så må den ged vist være barberet....

mvh
Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-08-05 21:17

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:

> Flueknepperi: Svar er der vel nok af - Det er feedback(!) fra
> spørgerne der kunne være rart i bredere udstrækning!

Så knepper jeg videre Skal vi ikke bare kalde det tilbagemelding

--
mvh Jes Vestervang - netop hjemvendt efter 1500 km konstant
svingkørsel i Sydnorge med perfekt vejr