Dagens værste oplevelse...
Fra : Martin Pedersen

Dato : 13-08-05 18:42

Jeg har lige hente min mc fra værkstedet igår, den har været en tur på
rullen og ellers lige blevet justeret og efterset... Den blev indleveret i
uge 27 og pga. en fejl, værkstedet lovede at cyklen skulle være færdig i
uge 29 men havde imellem tiden set forkert på arbejdskortet og troede det
var uge 39 - JA - Så blev der snakket med STORE bogstaver og pludselig var
den færdig... Jeg hentede den naturligvis hurtig og kørte de 100 km hjem
og holdkæft den gik godt...

Men så her til morgen tog jeg den op til vores lokale super brugsen og da
jeg kom ud lå der en ret stor våd plamage under snepolven/kåben og jeg
tænker med det samme SATANS køleren er utæt, da jeg ligeledes kan se at
væsken kar lavet en stribe hen imod kloaken, jeg sætte mig på hug og
smager på væsken, den er dog lidt syrlig - så kølervæske var hurtig
udelukket, og jeg tænkte derfor at det måske var bremsevæske men inden jeg
får set efter kommer der en pensionist ud fra brugsen og siger til mig at
hans LORTE SPASSER puddelhund havde tisset op af min kåbe inden de gik ind
og handlede...
FUCK - hvor jeg havde lyst til at dræbe den firebenet satan - ikke mindst
fordi der stod ca. 10 personer udenfor og kiggede på... - Så ind i brugsen
og købe tandpasta, tandbørste og vand og så ellers børste tunge og mund...

sådan nogen "pis" ...

Med venlig hilsen og ren mund

Martin Pedersen
zx10

Fra : Brian Sørup

Dato : 13-08-05 18:50

"Martin Pedersen" <kraghedevej149@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og købe tandpasta, tandbørste og vand og så ellers børste tunge og mund...

ROTFLMAO
--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : Jan A Jensen

Dato : 13-08-05 18:52

> sådan nogen "pis" ...
>
> Med venlig hilsen og ren mund
>
> Martin Pedersen
> zx10

HAAAaaaa ha hold da kæft hvor er det for grineren

Jeg kan godt se det fra din side.. Men om et stykke tid vil du OGSÅ grine af
det.
--
Jan @ Jensen.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=871

Fra : Jan Bachman

Dato : 13-08-05 19:08

On Sat, 13 Aug 2005 17:42:15 +0000 (UTC), kraghedevej149@hotmail.com
(Martin Pedersen) wrote:

>får set efter kommer der en pensionist ud fra brugsen og siger til mig at
>hans LORTE SPASSER puddelhund havde tisset op af min kåbe inden de gik ind
>og handlede...

*loller*

Og hvordan smager puddeltis så? Har det en god fyldig bouquet?

Tak fordi du delte den historie herinde. Jeg har grinet i 10 minutter
nu

/Jan

Fra : Ole Nielsen

Dato : 13-08-05 19:24

Det var en af de bedre, jeg her melidenhed med dig

Ole B

Fra : Dr.Enduro

Dato : 13-08-05 20:21

Vlr glad for, at det var hundepis og ikke bremsevæske, du smagte på!

--

Hilsen Jan

Fra : Steen Gruby

Dato : 13-08-05 20:27

On Sat, 13 Aug 2005 17:42:15 +0000 (UTC), kraghedevej149@hotmail.com
(Martin Pedersen) wrote:

Hej martin.

>sådan nogen "pis" ...

Jeg har nu efter 1½ time fået grinet af.
Der er kun een ting der havde kunnet gøre historien bedre.
At jeg havde været en af de 10 )))

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-05 20:29

"Martin Pedersen" <kraghedevej149@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige hente min mc fra værkstedet igår, den har været en tur på
> rullen og ellers lige blevet justeret og efterset

En tur på rullen, hvad blev der gjort ved den, har ry for at gå ujævnt i
lave omdr., er det noget der er blevet ændret på og hvis hvad blev der
lavet?
Håber du ikke har fået flere problemmer med mundtøjet, det værste er vel dem
der kikkede på :-////
Håber at få et resy.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Armand

Dato : 13-08-05 23:27

Martin Pedersen wrote:

> [...]
> de gik ind og handlede...
> FUCK - hvor jeg havde lyst til at dræbe den firebenet satan

Årh, shit altså

Jég er ellers den der jævnligt hat opfordret til brug af smagsløgene til
erkendelse af alt, lige fra salt på forlygterne på bybusserne og til
mulig bremsevædske (á ørevoks-smag); men hér kom så et særdeles tungt
argument imod dét

--
Armand.

Fra : Peter

Dato : 14-08-05 11:43

Hej,

Bad luck. Håber ikke at du efterfølgende fik lyst til en "hot-dog"

En af mine lærer på teknikum, advarede meget mod, at smage, på ting man ikke
viste hvad var. Han kunne tydelig huke, hvordan en kemiker havde fundet
cyanid på den måde.
Jeg ved godt at der ikke er cyanid nogen steder i en motorcykel. Men
åbenbart en risiko for pis!!!

Mvh

Peter

Fra : Steen Gruby

Dato : 14-08-05 11:56

On Sun, 14 Aug 2005 12:43:00 +0200, "Peter" <dbsf.fjernes@sport.dk>
wrote:

Hej Peter.

>En af mine lærer på teknikum, advarede meget mod, at smage, på ting man ikke
>viste hvad var. Han kunne tydelig huke, hvordan en kemiker havde fundet
>cyanid på den måde.

Pyt, når blot det er en kemiker det går ud over

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Anders Houmark

Dato : 13-08-05 23:46

Martin Pedersen wrote:
[snip]

> Med venlig hilsen og ren mund
>
> Martin Pedersen
> zx10

HAHAHAHhahahhh.. det er fandme det sjoveste jeg har læst i længe! :D

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Verner Jensen, Ålbor~

Dato : 14-08-05 16:09

Fuld rezpect herfra, for at fortælle historien.

(jeg havde også gået i selvsving ved synet af vædske - men smagt på det
havde jeg nok ikke. Alle MC vædsker kan umiddelbart identificeres ved lugten
alene....)

/Henrik

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 14-08-05 09:11

Der var vel ikke en af de omkringstående, der havde et kamera???

Mvh Thomas

Fra : Armand

Dato : 14-08-05 10:13

Thomas B. Andersen wrote:
> Der var vel ikke en af de omkringstående, der havde et kamera???

En bånd/MP3 -optager havde været nok:
*PFFTTT - pftt - pftt - pllrrrrr - fsssst*

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 14-08-05 10:08

In article <ddlbdn$upv$1@abbeden.bunk.cc>, kraghedevej149@hotmail.com
says...
> sådan nogen "pis" ...

*ROFLMAO*

- shit happens! ... men det var det jo heldigvis ikke denne gang!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-05 19:41

Konfronterede du ikke den gamle nar med det?!!

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-05 19:48

"S.G" <sebastianSNABELAnalnet.dk> skrev i en meddelelse
> Konfronterede du ikke den gamle nar med det?!!

Hemm......ja, med lidt lykke og held, bliver selv du, en gammel nar en dag !

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-08-05 09:52

S.G wrote:
> Konfronterede du ikke den gamle nar med det?!!

Hvad er der at gøre - pisse på pudlen? Næh - den slags må man tage som
en mand, f.eks. ved højlydt at spørge om der tilfældigvis er en af de
omkringstående der har en tandbørste i lommen, så alle kan få grinet af
i fællesskab.

--
vh
Torben

Fra : Jim Andersen

Dato : 15-08-05 14:01

Torben Scheel wrote:
> Hvad er der at gøre - pisse på pudlen?

Bruge den som tandbørste

/jim

Fra : Bo Nielsen

Dato : 16-08-05 00:11

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse

> Bruge den som tandbørste
>
> /jim

- og det må jo så være lige til en dobbelt GRILL

ScooterBo

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 18-08-05 16:09

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> writes:

> Hvad er der at gøre - pisse på pudlen?

Ja, eller ned i ejerens bærepose med nyindkøbte varer?

Det er altså noget griseri med alt det hundepis over det hele. Det
hænder også at der er hunde der pisser på min motorcykel når den står
på gaden. Jeg synes da heller ikke det er specielt lækkert at skulle
røre ved en kædelås, som der er en hund der har pisset på.

Det handler om opdragelse af hundejerne, ikke af hundene - de kan jo
ikke kende forskel på en motorcykel en busk. Hundeejerne fortjener
derimod at blive revet rundt. Det gav hundeejerne i
news:dk.fritid.dyr.hund mig endda ret i da jeg spurgte om gode råd.
Jeg render jo heller ikke og pisser på håndtaget til deres hoveddør
eller bil.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*