Sæde del til GSX-R 400
Fra : Stiffer

Dato : 13-08-05 17:24

Jeg skal ud og ha fundet lidt til min lille cykel. Da jeg ingen anelse har
om navnet på delen, viser jeg da lige et billede.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=1672

Nogle der ved hvor man kan få sådan en? Eller endnu bedre, har en til at
ligge.

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 14-08-05 11:35

Stiffer wrote:
> [...]
>
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=1672
>
> Nogle der ved hvor man kan få sådan en? Eller endnu bedre, har en til

http://www.sbfiberdesign.com/gif/saederygpuder.gif

Siden er desværre bygget op som billeder, men gå ind på
www.sbfiberdesign.com og find sæderygpuder, så kan du navigere lidt rundt.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600