Næste week-end FynmcFestival
Fra : Steen Johansen

Dato : 13-08-05 09:13

Fra : Soren Lindholt

Dato : 13-08-05 09:53

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in message
news:889f4$42fdab3e$55da99eb$14340@nf4.news-service.com...
> http://www.fynsmcfestival.dk/

Man KUNNE også tage til Aalborg lørdag og se Georgia Satellites ganske
gratis... jeg er backstage, kom og sig dav, så får vi en MC-snak..
www.denblaafestival.dk

Tilbage til værkstedet, en SR500 motor venter på at blive samlet...

Søren
motortosse.dk

Fra : m0rt3n

Dato : 13-08-05 11:35

"Soren Lindholt" <lindholt@FJERNESperson.dk> skrev i en meddelelse
> Man KUNNE også tage til Aalborg lørdag og se Georgia Satellites ganske
> gratis... jeg er backstage, kom og sig dav, så får vi en MC-snak..
> www.denblaafestival.dk

I så fald må man ikke snyde sig for Alan Haynes som spiller 17.30! Super
cool blues! Lur mig om der ikke sidder en m0rt3n på forreste række til den
koncert.
-m0rt3n zrx1100

Fra : Steen Johansen

Dato : 14-08-05 07:43

> [...]
> www.denblaafestival.dk
>
> Tilbage til værkstedet, en SR500 motor venter på at blive samlet...

"og er nu tilbage i originalopstilling med Dan Baird"

Er det nu også rigtigt Søren? ( Nej vel)
Men bortset fra den" lille ugle" Kanon flot pogram

>The Georgia Sattelites (US)
Et af de storeklassiske blues og rockorkestre fra de sidste 25 år. Deres
stil er blevet beskrevet som en blanding af AC/DC og Rolling Stones.
De fik deres gennembrud i 80erne med klassikeren ,,Keep your hands to
yourself'', og er nu tilbage i originalopstilling med Dan Baird
ved mikrofonen, og mon ikke han også giver nogen af sine hits fra
solokarrieren. Læg vægten over på det ene ben, hold balancen med et krus øl,
og lad dig rive
med af deres back-to-basics rock'n roll. Det er jo lørdag aften!
MvH Steen

Fra : Soren Lindholt

Dato : 16-08-05 22:35

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in message > Er det nu også
rigtigt Søren? ( Nej vel)
> Men bortset fra den" lille ugle" Kanon flot pogram

Årh hvad, men de kunne jo ha sendt en rigtig pressemedelelse i stedet for
jeg skulle til at digte en... nå skidt. Ellers længe siden Steen, alt vel??

Fra : Steen Johansen

Dato : 19-08-05 16:53

> [...]
>>

> Årh hvad, men de kunne jo ha sendt en rigtig pressemedelelse i stedet for
> jeg skulle til at digte en... nå skidt. Ellers længe siden Steen, alt

Jeg kommert lige ude fra festivalen og folk strømmer til
Bemærk vores program her i efteråret Spc Dexter 15 September

Torsdag d. 15.09.2005 kl. 20.00: Liz Mandville-Greeson & The Blue Points
(US), entré kr. 120
Odense Blues Circle har gennem snart mange år taget til bluesfestival i juni
måned. En af de tilbagevende attraktioner og formandens specielle favorit
har længe været Liz Mandville-Greeson, der er en formidabel bluessangerinde
med en meget direkte og sensuel scene-optræden. Professionel siden
slutningen af firserne mit sit R & B band "The Supernaturals" slog hun sig i
halvfemserne på blues og var fra 1994 til 1999 den eneste hvide sanger, der
optrådte på de kendte Blue Chicago klubber. I slutningen af halvfemserne
dannede hun sit nye band, The Blue Points og begyndte selv at skrive sit
repertoire. De har nu indspillet fire cd'er på bluesmærket "Earwig", hvoraf
den sidste bliver udsendt 1. september. Bandet har siden starten bestået af
guitaristen Mike Gibb, trommeslageren Twist Turner og bassisten Dave Kaye.
På scenen er det ren magi. Hip Shakin' Liz får gang i publikum fra den
første tone af hendes kraftfulde fire-oktavs soulfyldte stemme. Hun har en
høj oktan scene-optræden og er en ægte Red Hot Mama.

www.dexter.dk
www.rytmeposten.dk

MvH Steen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 14-08-05 08:26

Jep. Jeg er der helt sikkert... Det er jo ved at blive tradition.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Soren Lindholt

Dato : 16-08-05 22:36

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Jep. Jeg er der helt sikkert... Det er jo ved at blive tradition.

Skidegodt, kig op og sig hej... jeg roder rundt bag den store scene alle
dage...
(og vi har tit brug for en hånd med det tunge )))

Søren
Executive Main Stage manager etc, Den Blå Festival

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 19-08-05 14:00

"Skidegodt, kig op og sig hej"

Det er MC-festival jeg tager til, det var vist ikke der du var?