Reparation af lædertøj - Kbh / Sjælland
Fra : Ukendt

Dato : 13-08-05 08:56

Hej
Er der nogen, der kender et sted, hvor man kan få repareret sine
MC-læderbukser (skiftet lynlås)?

Det foresvæver mig at jeg en gang hørte om et sted i Søborg, der syr
lædertøj...

Venlig hilsen
Lars

www.fotomaleren.dk maleri efter foto, bryllupsmaleri og andre malerier med
dit eget motiv

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 13-08-05 11:50

"LarsM" <mail2--netm--dk fjern bindestreger og indsæt snabela og punktum> writes:

> Hej
> Er der nogen, der kender et sted, hvor man kan få repareret sine
> MC-læderbukser (skiftet lynlås)?

Jeg har fået skiftet lynlås i mine støvler hos en almindelig skomager
- mon han ikke også kan gøre det på et par læderbukser?

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Richard

Dato : 13-08-05 12:53

LarsM wrote:

> Er der nogen, der kender et sted, hvor man kan få repareret sine
> MC-læderbukser (skiftet lynlås)?

MC-Gården i Slangerup har vist en læderreparatør, hvis Kais eller din egen
skomager ikke kan

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : nejtilspam@sol.dk

Dato : 13-08-05 16:11

Den i Søborg er nok Jaguar Gloveco på Hovedgaden. Brug Degulesider,
ikke krak.

Fra : Tommy Fer

Dato : 14-08-05 09:07

LarsM skrev:
> [...]
> MC-læderbukser (skiftet lynlås)?
>
> Det foresvæver mig at jeg en gang hørte om et sted i Søborg, der syr

Nevada Skind og pels i Slagelse, de kan varmt anbefales. De laver et
super godt job, har fået skiftet lynlås i 2 jakker, og det kan ikke ses.

pris 400 plus retur porto.

Ring til dem, så kan du aftale at sende frem og tilbage.

mvh Tommy Fer

Fra : Denise

Dato : 14-08-05 21:53

LarsM wrote:
> [...]
> MC-læderbukser (skiftet lynlås)?
>
> Det foresvæver mig at jeg en gang hørte om et sted i Søborg, der syr

Københavns Nådleri, Pia Larsen, Kirsebærhaven 71, 2500 Valby,
36452299 www.kbh-naadleri.dk
Lavede superflot job med mine læderbukser.

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/Denise_Reindel