/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Sv 1000 forskel på S og N
Fra : Jimmi Nielsen


Dato : 10-08-05 22:09

Hej Gruppe

Hvad er egentlig forskellen på sv 1000 s og n.
Og er der nogen der ved hvad der skal til for at få en sv1000 N til at
være 100% S'er?

Forsikrings prisforskellen i Tryg er 8.000,- årligt. Der er altså råd
til temmelig meget kåbe for de penge hvis det er den eneste forskel.

Mvh
Jimmi
XV1000 snart SV1000


 
 
Kenn H. Jensen (11-08-2005)
Kommentar
Fra : Kenn H. Jensen


Dato : 11-08-05 09:16

Jimmi Nielsen skrev i meddelelsen news:ddet2c$8ih$1@news.jay.net

> Hvad er egentlig forskellen på sv 1000 s og n.
> Og er der nogen der ved hvad der skal til for at få en sv1000 N til at
> være 100% S'er?

S modellen har clip-on styr, lidt kåbedele, fodhvilerne sidder vist lidt
anderledes på N modellen, ved ikke lige med instrumentering, om det stadig
er anderledes, som det var på den gamle 650ér jeg havde. På 650éren var der
også ændret lidt på gearingen (1 t. foran).

Prøv at spørge gutterne på http://forum.svrider.dk De kan helt sikkert svare
dig på forskellene.

--
Med venlig hilsen
Kenn H. Jensen - Tidl. SV650S ´00 www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271 www.dmcn.dk #816
Køb de populære MultiMax ørepropper på www.multi-max.dk



Armand (11-08-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 11-08-05 23:57

Kenn H. Jensen wrote:
> Jimmi Nielsen skrev i meddelelsen news:ddet2c$8ih$1@news.jay.net
>
>
>>Hvad er egentlig forskellen på sv 1000 s og n.
>>Og er der nogen der ved hvad der skal til for at få en sv1000 N til at
>>være 100% S'er?
>
>
> S modellen har clip-on styr, lidt kåbedele, fodhvilerne sidder vist lidt
> anderledes på N modellen, ved ikke lige med instrumentering, om det stadig
> er anderledes, som det var på den gamle 650ér jeg havde. .......

Uden kåbe sidder instrumenteringen monteret på forgaflen og følger
således styrets bevægelser, hvorimod de er fast monteret i kåben på
"kåbemodeller" => Også en merudgift dér

Stellet er født til S hhv. N modeller, derved at der er støbniger til
montering af kåbegitteret, som man umiddelbart mangler når man vil
montere kåbe på en N'er

--
Armand.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177554
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408852
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste