brev fra told & skat...
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 10-08-05 22:46

Har fået sendt en pakke fra USA med en defekt mc-reservedel fra en bekendt i
USA, som er blevet "opsnappet" af told & skat.
Afsender har muligvis glemt at mærke forsendelsen som en gave, og i brevet
står der at jeg skal meddele relation til afsender samt beskrivelse af
indhold og værdi.
Er det virkelig nok at sende et brev hvor man forklarer at det er en defekt
reservedel til en mc, at man kender manden fra et ferieophold i tyrkiet, og
at værdien er under 10 US$ ???
Får man så pakken uden vrøvl ???

--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : Schlæger

Dato : 11-08-05 04:15

Peter Jakobsen wrote:

> [...]
> reservedel til en mc, at man kender manden fra et ferieophold i tyrkiet, og

Prøv at udelade, at du "kender manden fra et ferieophold i Tyrkiet". Det
er ikke relevant..... Han er en af dine venner. Ellers er dit forslag
meget fornuftigt.

Mch Schlæger

Fra : mlt

Dato : 12-08-05 17:30

> Prøv at udelade, at du "kender manden fra et ferieophold i Tyrkiet". Det
> er ikke relevant..... Han er en af dine venner. Ellers er dit forslag
> meget fornuftigt.
>
> Mch Schlæger

Ja, enig. Ellers sig at du returnerer pakken igen, for der er tale om en
forglemmelse fra din kammerats side at der ikke står "gift" på pakken, og at
det måske er billigere/nemmere at betale returportoen end at bøvle med
T(æsk) & S(lag)...
Sindsyge regler, bare fordi USA er udenfor EU...

* Med venstre fra styret *

Mikker