Touring Nyt og Anders Rasmussen
Fra : John Doe

Dato : 10-08-05 21:52

Anders Rasmussens navn glimrer ved sit fravær i de sidste par numre af
Touring Nyt. Er der nogen der ved om han er stoppet som testpilot hos
Touring Nyt/MCTC eller holder han bare ferie ? Der står intet om det i
bladet eller på www.mctc.dk.

Mvh
Jesper

Fra : Morten Dybdal

Dato : 10-08-05 22:29

John Doe wrote:

> [...]
> Touring Nyt. Er der nogen der ved om han er stoppet som testpilot hos
> Touring Nyt/MCTC eller holder han bare ferie ? Der står intet om det i

Han er desværre ikke ved bladet mere.

--
Morten Dybdal
Humanum Ergo Errare

Fra : Michael Brock

Dato : 11-08-05 22:27

Øv det er sq noget lort
Jeg savner ham oxo som kommentator til GP

Mic

Fra : Schlæger

Dato : 11-08-05 02:38

John Doe wrote:

> [...]
> Touring Nyt. Er der nogen der ved om han er stoppet som testpilot hos
> Touring Nyt/MCTC eller holder han bare ferie ? Der står intet om det i

Jeg så for nylig på TV et indslag om Anders Rasmussen, som handlede om
nogle store omvæltninger i hans liv. Det drejede sig både om arbejdslivet
og privatlivet, men Anders fortalte åbent og flot om, hvad han har været
igennem.

Mch Schlæger

Fra : Claus Rittig

Dato : 11-08-05 18:29

"Schlæger" <gertschlagerFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> og privatlivet, men Anders fortalte åbent og flot om, hvad han har været

Og for os der SLET ikke er med - hvad er der da sket?

Rittig

Fra : Morten Dybdal

Dato : 11-08-05 18:43

Claus Rittig wrote:

> Og for os der SLET ikke er med - hvad er der da sket?
>
> Rittig

Han gik helt i spåner da hans kærreste (min søster!) forlod ham, han var
sygemeldt i lægere tid og blev tilsidst fyret.

--
Morten Dybdal
Humanum Ergo Errare

Fra : CL

Dato : 11-08-05 20:59

> Han gik helt i spåner da hans kærreste (min søster!) forlod ham, han var
> sygemeldt i lægere tid og blev tilsidst fyret.
>

> --
Kan du så knalde den kælling et par på hovedet .sådan at forlade sin mand

Carsten

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 11-08-05 21:06

"CL" <ddd@ddd.dd> skrev i en meddelelse

> Kan du så knalde den kælling et par på hovedet .sådan at forlade sin mand

Der skulle nok mere til end en smiley før du fik lov til at kalde min søster
for en kælling !! (ikke at jeg har en men alligevel)

Der er mange måder hvorpå man kan være sjov, den der synes jeg var lige
stram nok...

--
/J
Suzuki SV 1000 K4

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 11-08-05 21:43

[6705] Jesper Sørensen wrote:
> [...]
> for en kælling !! (ikke at jeg har en men alligevel)
>
> Der er mange måder hvorpå man kan være sjov, den der synes jeg var lige

Næ du har tydeligvis _ikke_ en søster, vi der har ved hvad vi taler om..
bare smak hende

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Morten Dybdal

Dato : 11-08-05 22:35

CL wrote:

> Kan du så knalde den kælling et par på hovedet .sådan at forlade sin mand

Næ men jeg smækkede gerne dig par på kassen hvis ikke jeg mente min
signatur alvorligt.

--
Morten Dybdal
Humanum Ergo Errare

Fra : Jim Andersen

Dato : 12-08-05 09:09

Morten Dybdal wrote:

> Næ men jeg smækkede gerne dig par på kassen hvis ikke jeg mente min
> signatur alvorligt.

Jeg er klar over det hedder et Ødipuskomplex når man har et lidt alternativt
forhold til sin mor... men hvad hedder det når man er lidt hysterisk mht sin
søster ?

... måske??...

/jim

Fra : Sanne Johansson

Dato : 12-08-05 13:12

Jim Andersen wrote:

> [...]
> forhold til sin mor... men hvad hedder det når man er lidt hysterisk mht sin

Er enig med Morten -det var da en latterlig kommentar, som var fuldständig
unödvendig at skrive -smiley eller ej!

~Sanne -respekt for dem, der kan tage en beslutning!

Fra : Ulvir

Dato : 12-08-05 17:42

Jim Andersen wrote:

> Jeg er klar over det hedder et Ødipuskomplex når man har et lidt
> alternativt forhold til sin mor... men hvad hedder det når man er
> lidt hysterisk mht sin søster ?

Søstipuskompleks..

Fra : Schlæger

Dato : 12-08-05 14:41

CL wrote:

> Kan du så knalde den kælling et par på hovedet .sådan at forlade sin mand

> Carsten

Det var dog en ualmindelig afstumpet udtalelse !!!

Mch Schlæger

Fra : Claus Rittig

Dato : 12-08-05 15:10

"CL" <ddd@ddd.dd> skrev i en meddelelse

> Kan du så knalde den kælling et par på hovedet .sådan at forlade sin mand

Jeg ved godt det bare var ment som en morsom bemærkning, men den kom lidt
grovkornet ud - du burde nok følge den til dørs med en undskyldning.

Rittig

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 12-08-05 15:53

"CL" <ddd@ddd.dd> skrev i

> Kan du så knalde den kælling et par på hovedet .sådan at forlade sin mand

Hvis jeg gik ned på af en eller anden grund, blev syg og blev fyret, ville
jeg ikke bryde mig om at se det kommenteret offentligt overhovedet.

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Peter

Dato : 12-08-05 16:12

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> Hvis jeg gik ned på af en eller anden grund, blev syg og blev fyret, ville
> jeg ikke bryde mig om at se det kommenteret offentligt overhovedet.

I det her tilfælde mener jeg det er ok, da Anders selv har offentliggjort
det i en tv-udsendelse der netop handlede om hans ned- og optur.

--
Peter
FJR1300A

Fra : Claus Rittig

Dato : 12-08-05 15:08

> Han gik helt i spåner da hans kærreste (min søster!) forlod ham, han var
> sygemeldt i lægere tid og blev tilsidst fyret.

Av for den...
Tjah, han er jo ikke den første i verdenshistorien der er gået ned på den
konto. Håber han kommer stærkt tilbage.

Rittig