Ny Kawazaki z750 nogen der har kørt den
Fra : Michael Hansen

Dato : 10-08-05 20:36

Hejsa tror sku jeg er ved at købe sådan et svin fra helt ny, men der er bare
ingen forhandlere der har nogen så man kan få en tur på svinet, nogen der
kender nogle sider med anmeldelser af den, eller som evt har prøvet den,
ville da være rart at høre lidt om andres mening om den, håber i vil skrive
lidt på forhånd tak

Hilsen Michael

Fra : Bo Nielsen

Dato : 10-08-05 20:47

"Michael Hansen" <Mha79@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kender nogle sider med anmeldelser af den, eller som evt har prøvet den,
> ville da være rart at høre lidt om andres mening om den, håber i vil

Fra dba.dk:
http://mc.dba.dk/asp/artikler/detail.asp?ArtikelId=29761&NyhedskategoriID=292&SekItem=292&Sogning=1&Query=z750

ScooterBo

Fra : KOP

Dato : 10-08-05 20:59

....og check lige testen fra det nyeste Bike, hvor den bliver vurderet sammen
med Suzuki og Yamaha.
kop

Fra : Ulrik Rosenstand

Dato : 10-08-05 21:01

> [...]
>den, eller som evt har prøvet den,
>ville da være rart at høre lidt om
>andres mening om den, håber i vil skrive

Set www.kawasaki.com?
Personligt er jeg mere til ZZR600 - den koster kun en anelse mere
og er mere sporty. Menokat en syv en halv'er har nok mere moment.

M.v.h. UlrikR1

Fra : Peter Hasselby

Dato : 10-08-05 21:21

Afhængigt af hvor du bor, så kan du køre til midtfyns mc i årslev. De har
haft et par stykker stående.

Fra : Ole Hansen

Dato : 10-08-05 21:37

Ulrik Rosenstand wrote:

> Set www.kawasaki.com?
> Personligt er jeg mere til ZZR600 - den koster kun en anelse mere
> og er mere sporty. Menokat en syv en halv'er har nok mere moment.

Og omkring tusind år gammel :)

--
Ole Hansen

Fra : Dennis

Dato : 10-08-05 23:49

Hvis det er 2005 modellen som er en tilsvarende ældre ninja skal man så få
den importeret da der kun sælges 2004'er af zzr600.

Dennis

Fra : Steen E.

Dato : 10-08-05 21:37

> [...]
> den,
> ville da være rart at høre lidt om andres mening om den, håber i vil

Touring-nyt har prøvekørsel i dag - glade for den. Fin trækkraft, gode
køreegenskaber, nogenlunde bremser, vibrerer en del.

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Ole Hansen

Dato : 10-08-05 21:41

Michael Hansen wrote:
> [...]
> ville da være rart at høre lidt om andres mening om den, håber i vil skrive

Jeg prøvede en Z750 hos Rydbergs MC da de havde åbent hus.. Den kører
hamrende godt! Meget smidig motor, trækker rigtig godt. Meget nem at
køre, grundet den let oprejste kørestilling - styrer nemt og rart :) Den
lyder også ganske fornøjeligt med standardudstødningen..

--
Ole Hansen

Fra : Ninja Rider

Dato : 10-08-05 22:11

Hejsa

Ole Hansen wrote:
> køre, grundet den let oprejste kørestilling - styrer nemt og rart :) Den
> lyder også ganske fornøjeligt med standardudstødningen..
Men med Akrapovic's titanium anlæg meget bedre.... Uhh..... ;)

Mvh Emil
--
Kawasaki ZXR750 Ninja - Lyn hurtigt op som en "Ninja".....
Komplet Öhlins affjedring og Self. Komplet Akrapovic's Titanium Anlæg!

Fra : Tommy Fer

Dato : 11-08-05 08:37

Ninja Rider skrev:
> Hejsa

> Men med Akrapovic's titanium anlæg meget bedre.... Uhh..... ;)

Det kan du bide spids på :P

mvh Tommy Fer
Z750 full titanium.....

Fra : Tommy Fer

Dato : 11-08-05 08:37

Michael Hansen skrev:
> [...]
> ville da være rart at høre lidt om andres mening om den, håber i vil skrive

Hej Michael

Jeg har nu haft fornøjelsen af sådan en. I 2000 km... er MEGET glad for
den. Skriver et mere fyldstgørende indlæg i aften.

mvh Tommy Fer

Fra : Fer

Dato : 11-08-05 20:22

Tommy Fer wrote:

> Hej Michael

> Jeg har nu haft fornøjelsen af sådan en. I 2000 km... er MEGET glad for
> den. Skriver et mere fyldstgørende indlæg i aften.

> mvh Tommy Fer

Hej Igen

Nu er der tid til at skrive lidt mere.

Kæresten og jeg købte en Kawasaki Z750 for ca 1½ mdr siden. Den havde kørt
449 km, monteret med et fuldt akrapovic titaniums system med carbon potte.
Derudover var der en spyball alarm. Prisen var 1000 kr billigere end en
ny. Syntes at det var en fin besparelse for udstyret. Monteret
representere det ca en værdi på omkring 15K

Jeg var forelsket i cyklen med det samme. Uden tvivl. Den har et fint
bundtræk og efter jeg fik lavet 1000km service, så trak den som en raket
over de 8000rpm. Bremserne virker super godt, styreegenskaberne er jeg
positivt overrasket over, selv efter den er blevet sænket til koneri
venlige højder.

Blæsevejr er der lidt af når man kommer over de 130-140kmt, jeg syntes det
er ok, louise var lidt skuffet, tror hun havde lidt svært ved at holde
fast når hun kom over 160kmt...

Jeg har endnu ikke fundet noget negativt omkring denne cykel. Selvfølgelig
er der da noget, men forblændet af min nyfunde kærlighed så

Ang. prøvetur, så har masi motor i holbæk vist et prøve eksemplar og
Stevens MC skulle have en z750 "kåbe" til prøvekørsel, det tog ganskevist
en mdrs. tid men en af mine venner fik da lov at prøve den.

mvh Tommy Fer
Z750... wruummm

Fra : Michael Hansen

Dato : 11-08-05 20:32

Ja de er sku godt nok ikke meget for at låne dem ud, synes bare det er meget
at betale 116995,- for noget man ikke kan prøve, men er måske bare mig???

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 11-08-05 22:18

Michael Hansen wrote:
> Ja de er sku godt nok ikke meget for at låne dem ud, synes bare det er meget
> at betale 116995,- for noget man ikke kan prøve, men er måske bare mig???

Ja
Det er (desværre) alt for ofte et vilkår, men så henviser man gladeligt
til MC-loven §2

Og når man har spænderet +100.000 for en MC så _er_ den
fed/bedst/super/dejlig, lige meget hvad

Når det er sagt, vil du ikke være venlig at skrive _under_ det du svarer
på og derudover fjerne den tekst der ikke konkret har noget med svaret
at gørem det letter læsningen en del for vi andre

se eventuelt : http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Jim Andersen

Dato : 12-08-05 09:19

Michael Hansen wrote:
> Ja de er sku godt nok ikke meget for at låne dem ud, synes bare det
> er meget at betale 116995,- for noget man ikke kan prøve, men er
> måske bare mig???

Det er absolut ikke bare dig. Kunne aldrig finde på at købe noget uden at
prøve det først (hvis ikke der er 7 dages fuld returret). Hvis ikke man kan
finde en forhandler der giver en prøvetur, så må man ud på brugtmarkedet
istedet. Alt andet er sgu da at gøre grin med folk.

Derfor er det jo lækkert at der er Åbent Hus hos SPH i Næstved i morgen.

Ups... det sagde jeg da ikke... nu bliver køen og ventetiden jo
ulidelig....... Glem Det ! Bliv væk ! Det bliver regnvejr... og kedeligt...
og stripperen er en fed gammel madamme.... og MC'erne er blot nogle gamle
125cc'ere.... og de dér 2 gutter med V8 MC'erne kommer sikkert heller ikke.

/jim