T-Hansen lædertøj
Fra : KOP

Dato : 10-08-05 19:21

....er der nogen i gruppen der har erfaring med det sæt lædertøj som T-Hansen
sælger i øjeblikket til kr. 1795,- ??

kop

Fra : Peter

Dato : 10-08-05 19:35

"KOP" <kop@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> ...er der nogen i gruppen der har erfaring med det sæt lædertøj som
T-Hansen
> sælger i øjeblikket til kr. 1795,- ??

Nej,

Men jeg prøvede at købe deres "sommerhandsker" da jeg begyndte. at tage
kørekort. Bestod i dag, og handskerne er slidt op.
Og nej jeg havde ikke flere end de lovbefalede timer

Generelt var jeg meget skuffet over deres holdbarhed. Efter 10 lektioner var
foret hullet. Og nu er det faktisk helt færdig.

Undskyld hvis jeg kom til at svare lidt ved siden af. men synes lige at du
skulle have dette råd med.

Mvh

Peter

Fra : Peter

Dato : 10-08-05 19:57

"Peter" <and@danm.dk> skrev i en meddelelse

> "KOP" <kop@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> T-Hansen

Heller ikke mig, men jeg købte et par handsker i foråret og selvom jeg ikke
har brugt dem hver dag (gang) holder de OK.

Jeg har også købt en jakke hos dem (ikke læder) og den er også OK.

Peter

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 10-08-05 20:02

Kan kun sige at pris hænger sammen med kvallitet.
mener der var en der skrev noget om støvler, og så var der en der havde et
par( af kendt mærke), som han købte i starten af 80érne..

tøj herhjemme til under 2000, jaa, hvis bare man skal have det til småture,
et par gange om året, så det vel ok,
Men hvis du skal køre langt og meget, så købt evt et sæt til dyre domme og
opefter herhjemme, eller tag til tyskland og find noget til en 2-3000.
Vil nu sige at der med 100% garanti kommer andre, med for og mod argumenter,
kloge hoveder osv, men jeg udtaler mig af egne erfaringer..
held og lykke..

Johan
bandit600
MQP dragt af ukendt oprindelse til 2500kr, kører på 6 sesson)

Fra : nejtilspam@sol.dk

Dato : 10-08-05 20:40

Jeg skal have mit første sæt køre-tøj. Jeg er 180cm og 75kg. Jeg
prøvede THansen, Black Racer i 5min i forretningen, og mener dette:
godt: strækzoner i buks, nylonskaller,
skidt: overside af skulder udækket, fast buksefor, stikker i håndled,
inderlår åben (?), rygplade uden lufthuller, trykker på kraveben og
adamsæble

I går købte jeg Thansen Daytona medium til 200kr. Omkredsen om min
håndflade er 19cm. Min fuckfinger er 9cm. Handskerne er længere end
mine fingre, de små plader trykker på fingrene, og håndledsremmen
sidder for tæt på tommel. Handsker i small ville betyde at rem sidder
endnu tættere på tommel, og større handsker ville betyde endnu mere
luft ved fingerspidser. Derfor fik jeg pengene tilbage i dag.

Fra : Sune

Dato : 10-08-05 22:18

"KOP" <kop@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> ...er der nogen i gruppen der har erfaring med det sæt lædertøj som
> T-Hansen
> sælger i øjeblikket til kr. 1795,- ??

Jeg har prøvet det, og det er meget små størrelser.
Selv xxl kan jeg ikke passe - godt nok er jeg ikke slank, men andre jakker
passer med en medium / large.

vh Sune