mon den også kan bruges til Offroadere.
Fra : Moller

Dato : 10-08-05 13:33

Så denne i bil gruppen, og tænkte på om ik mange wannbe offroad maskiner
også ku bruge lidt ;)

   http://www.sprayonmud.com/

--
VH
Lars Molnit

Fra : anders majland

Dato : 10-08-05 14:13

> Så denne i bil gruppen, og tænkte på om ik mange wannbe offroad maskiner
> også ku bruge lidt ;)
>
> http://www.sprayonmud.com/

Det vil jeg godt tilbyde - både billigere og med "ægte skidt".

Bare kom med maskinen til det midtjyske, og mens du drikker en kold øl tager
jeg lige en tur ud over de nyhøstede marker eller i grusgraven

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 10-08-05 18:49

Ellers skal jeg nok rive den over det militære område her i Slagelse...
der
er masser af mudder efter de sidste dages regnvejr...

--
MVH
Jon Larsen