Læderdragt på ebay
Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 09-08-05 17:23

Et lille fund til dem der skulle være på udkig efter en ny dragt:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4567463335

:)

// brian

Fra : Armand

Dato : 09-08-05 17:34

Brian Lund Larsen wrote:
> Et lille fund til dem der skulle være på udkig efter en ny dragt:
>
> http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4567463335

Slå koldt vand i blodet!
Dels er mindsteprisen (reserve på engelsk) ikke nået, og dels er der 6
dage tilbage ud af den uge som buddet står

--
Armand.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 09-08-05 17:51

> Slå koldt vand i blodet!
> Dels er mindsteprisen (reserve på engelsk) ikke nået, og
> dels er der 6 dage tilbage ud af den uge som buddet står

Hmmm. ud fra titlen "Dainese Custom Leather 2 Piece Suit - Gay Interest?" og
billedernes fokus tror jeg ikke, at sælgers kundesegment er udelukkende
motorcyklister. Tror indlægget er ment som en joke fra Brians side.

--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 09-08-05 18:24

Jacob Larsen wrote:

> [...]
> og billedernes fokus tror jeg ikke, at sælgers kundesegment er udelukkende
> motorcyklister. Tror indlægget er ment som en joke fra Brians side.

Ganske rigtigt, jeg havde da også inkluderet en smiley, men ellers burde det
nok stå klart når man ser at han har erstattet foret med silke lignende
materiale og modificeret lynlåsen til at gå hele vejen rundt :)

Mvh,

Brian

Fra : Jacob Larsen

Dato : 09-08-05 19:36

"Brian Lund Larsen" <brian@cze.invalid> wrote in message

> Ganske rigtigt, jeg havde da også inkluderet en smiley,
> men ellers burde det nok stå klart når man ser at han har
> erstattet foret med silke lignende materiale og
> modificeret lynlåsen til at gå hele vejen rundt :)

Smart gut! Så kan han springe direkte fra cyklen og ind i klubben til hygge
med drengene!

Fra : Armand

Dato : 09-08-05 23:01

Jacob Larsen wrote:
> [...]
> billedernes fokus tror jeg ikke, at sælgers kundesegment er udelukkende
> motorcyklister. Tror indlægget er ment som en joke fra Brians side.

Uff
Dén detalje havde jeg ganske overset!

Jeg kan bekræfte forekomsten af slige tilfælde med en 10-12 år gammel
historie fra en større mc-forretning i Sjællands periferi, der engang
fik besøg af en københavnsk taxa -chauffør/vognmand, der ville kigge på
læderdragter.
Manden var en aldrende fedladen og næsten skaldet mand, der aldrig helt
fik forklaret sit behov, andet and at han gav udtryk for reel
køberpotentiale og han endte med at flippe 100% ud over en dragt i
hidsig Ninja-farvelægning - Måske stærkt præget af at man havde en
matchende Kawa i forretningen, som han følte behov for at prøvesidde
iklædt læderet.
Seancen var absolut uden for normal rutine, og det fremgik tydeligt at
manden ikke vidste et kvæk om motorcykler og blev meget eftertænksom da
det gik op for ham til hvilken pris motorcyklen kunne erhverves hvis det
blev uden plader!
Yyrdk - Hvad skulle så'en en fedladen gammel gris uden mc-kompetence dog
bruge en uindregstreret Ninja med matchende læderdragt til? Nej, sig
ikke noget - Jeg vil egentlig helst holdes helt uvidende derom :-|

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-08-05 08:39

Armand wrote:

> [...]
> bruge en uindregstreret Ninja med matchende læderdragt til? Nej, sig
> ikke noget - Jeg vil egentlig helst holdes helt uvidende derom :-|

Alt i alt - Honda har hård konkurrence også på dét punkt

--
vh
Torben

Fra : MKS - 74

Dato : 10-08-05 08:24

On Wed, 10 Aug 2005 08:38:41 +0100, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Alt i alt - Honda har hård konkurrence også på dét punkt

Tjah - http://www.rainbow-vikings.dk/voresMCer.html

Flest Yamaha'er og Sutter er det vist.....

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 10-08-05 09:15

MKS - 74 wrote:

> Tjah - http://www.rainbow-vikings.dk/voresMCer.html
>
> Flest Yamaha'er og Sutter er det vist.....

Tja nu er det vel entlig muligt at konstatere _nøjagtigt_ hvad der er
for bøsser,
- en kort optælling:

Hånda CB500
Kawasaki 750 Ltd
Zuzuki GR 650
Yamaha Fzs 600
Yamaha XJ 600 s (2)
BMW 650 CS
Ducati 900
Marauder VZ 800
Yamaha VX
Triumph Bonneville

jeg mener _de_ må om nogen vide det..

lol

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : MKS - 74

Dato : 10-08-05 09:29

On Wed, 10 Aug 2005 10:14:52 +0200, "J.C.Kløve"
<DunantFjern@X.mail.tele.dk> wrote:

>Tja nu er det vel entlig muligt at konstatere _nøjagtigt_ hvad der er
>for bøsser,

De er åbenbart meget brede i deres MC-smag (Quelle surprise) men mest
til Yamaha og meget lidt til Honda...

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-08-05 10:48

MKS - 74 wrote:

> De er åbenbart meget brede i deres MC-smag (Quelle surprise) men mest
> til Yamaha og meget lidt til Honda...

Mon ikke fordelingen svarer nogenlunde til salgsstatistikken de senere
år? Man kunne jo også fabulere over hvem der var kommet ud af skabet og
hvem der ikke er

--
vh
Torben

Fra : Moller

Dato : 10-08-05 09:51

Torben Scheel wrote:

vh
Torben
http://www.dfmc.dk/?id=425 - Yamaha->MZ->Honda->Honda->Suzuki->Yamaha->?

   du startede på en yams... og er nu på en yams igen, er der en speciel
grund til det ? ala du nok blir ved mærkede yams frem over ?

--
VH
Lars Molnit

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-08-05 08:29

Moller wrote:
> [...]
>
> du startede på en yams... og er nu på en yams igen, er der en
> speciel grund til det ? ala du nok blir ved mærkede yams frem over ?

DOH! Jeg har da ikke prøvet Kawa, BMW, Duc, Aprilia, Triumph, BSA, Puch,
KTM, .. .. ..

Men Yamaha er naturligvis det bedste jeg har prøvet .. lige i øjeblikket ..

--
vh
Torben

Fra : Schlæger

Dato : 11-08-05 11:40

Torben Scheel wrote:

> Men Yamaha er naturligvis det bedste jeg har prøvet .. lige i øjeblikket ..

Se bort fra ".. lige i øjeblikket .."

Mch schlæger

Fra : Hekto

Dato : 11-08-05 13:58

In article <ddf9ti$t3f$1@abbeden.bunk.cc>,
gertschlagerFJERN@hotmail.com says...

> Se bort fra ".. lige i øjeblikket .."
>
> Mch schlæger

Du har lige prøvet noget andet end en Yammerhøne? ... måske endda KØBT
noget andet???
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Schlæger

Dato : 11-08-05 18:32

Hekto wrote:

> In article <ddf9ti$t3f$1@abbeden.bunk.cc>,
> gertschlagerFJERN@hotmail.com says...

> Du har lige prøvet noget andet end en Yammerhøne? ... måske endda KØBT
> noget andet???

Ikke "lige", men jeg kom da tilbage til Yamaha efter at have prøvet "noget
andet".

Mch Schlæger

Fra : MKS - 74

Dato : 10-08-05 12:22

On Wed, 10 Aug 2005 10:47:51 +0100, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Mon ikke fordelingen svarer nogenlunde til salgsstatistikken de senere
>år?

Så skulle der vist være nogle GS500'ere og SV650/SV1000'ere også, dem
kan man jo fodre svin med

> Man kunne jo også fabulere over hvem der var kommet ud af skabet og
>hvem der ikke er

Er det fællesskabet du tænker på? - Anyhoo, fordelingen er vel
næppe særlig overraskende .....eller specielt interessant forøvrigt.

Selvom den måde at nogle let homofobe bruger det i deres (fejlagtige)
fantasiløshed da er ganske morsom, bortset fra at nogle bøsser måske
nok vil blive lidt stødt over som gruppe at blive brugt som en
tiltænkt "fornærmelse" .

Fra : KOP

Dato : 10-08-05 23:19

.....det må sgu da være den mest useriøse tråd der længe har eksisteret i
denne gruppe.

kop

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-08-05 09:26

KOP wrote:
> ....det må sgu da være den mest useriøse tråd der længe har eksisteret i
> denne gruppe.

USERIØS? _Har_ du set tråden om T-Hansen lædertøj?

(undskyld - T-Hansen er bare min yndlingsaversion)

--
vh
Torben

Fra : MKS - 74

Dato : 11-08-05 10:44

On Thu, 11 Aug 2005 00:18:50 +0200, "KOP" <kop@post.tele.dk> wrote:

>....det må sgu da være den mest useriøse tråd der længe har eksisteret i
>denne gruppe.

*Kewl* - får vi så en præmie?

Fra : Dr.Enduro

Dato : 11-08-05 09:41

MKS - 74 wrote:

> [...]
> fantasiløshed da er ganske morsom, bortset fra at nogle bøsser måske
> nok vil blive lidt stødt over som gruppe at blive brugt som en

Du har ret, men jeg kunne ikke lade være med at grine, da jeg så,
hvordan de på deres side har oversat "Hvem er vi" til tysk: Einführung...

Lidt godmodigt drilleri må man kunne leve med, synes jeg.

--

Hilsen Jan

Fra : MKS - 74

Dato : 11-08-05 10:43

On Thu, 11 Aug 2005 10:40:52 +0200, "Dr.Enduro"
<janeiffert@NOSPAMhotmail.com> wrote:

>Lidt godmodigt drilleri må man kunne leve med, synes jeg.

Som sagt, personligt (som Homo'da-ejer) har jeg slet ikke noget
problem med det overhovedet, og finder det altså nærmere lidt morsomt
idet det jo faktisk udsiger mest om dem der bruger det . Selvom det
nu ikke passer i lige mit tilfælde så anser jeg det bestemt på ingen
måde som en "fornærmelse" som det vel antageligt er tænkt som idet man
øjensynligt ikke rigtigt kunne finde på andet, Honda _er_ jo bedst og
det ved _alle_jo egentlig også godt dybest set - Så indtil folk
bliver lidt kreative og finder på noget sjovere/nyt må det vel anses
som et kvalitetsstempel og en positiv ting ....

Fra : Dr.Enduro

Dato : 11-08-05 11:29

MKS - 74 wrote:

> [...]
> bliver lidt kreative og finder på noget sjovere/nyt må det vel anses
> som et kvalitetsstempel og en positiv ting ....

Hej Michael

Memindre du selv er bøsse, tror jeg, du har misforstået os. Jeg (og jeg
tror også Torben) mener ikke, at det er diskriminerende for Honda-ejere
at blive kaldt bøsser, men at det måske kan støde nogle bøsser, at det
de er bliver brugt som skældsord og altså som noget negativt. Det er
derfor jeg siger, at det jo kun er spas, udover at det selvfølgelig er
værst for bøsserne at blive identificeret med Honda end den anden vej
rundt...

--

Hilsen Jan

Fra : MKS - 74

Dato : 11-08-05 11:41

On Thu, 11 Aug 2005 12:29:11 +0200, "Dr.Enduro"
<janeiffert@NOSPAMhotmail.com> wrote:

>Memindre du selv er bøsse,

Som sagt nej

>tror jeg, du har misforstået os.

Overhovedet ikke!

>'Jeg (og jeg tror også Torben) mener ikke, at det er diskriminerende for Honda-ejere
>at blive kaldt bøsser

Diskriminerende? Nej da slet ikke, det kan højst være _tænkt_ som en
fornærmelse og som sagt, hvis man synes at det er en fornærmelse siger
det vel mest om personen selv ik'?

>, men at det måske kan støde nogle bøsser, at det
>de er bliver brugt som skældsord og altså som noget negativt.

Ja netop og det var også det jeg skrev i tidligere indlæg at mig som
Honda-ejer generer det overhovedet ikke fordi jeg ingenlunde anser det
som en fornæmelse, snarere udsiger noget om dem der bruger det således
ik'? Og i indlægget før det at det derimod _kunne_ virke stødende på
nogle bøsser at blive brugt som "skældsord"

> Det er derfor jeg siger, at det jo kun er spas

For mig ja ganske morsomt - for bøsser....i really couldn't say

>udover at det selvfølgelig er
>værst for bøsserne at blive identificeret med Honda end den anden vej
>rundt...

He-he

Fra : Dr.Enduro

Dato : 11-08-05 16:05

MKS - 74 wrote:

> [...]
> ik'? Og i indlægget før det at det derimod _kunne_ virke stødende på
> nogle bøsser at blive brugt som "skældsord"

Ups, ja, det er mig, der roder rundt i indlæggene, det var dig, der
skrev det der, som jeg tillagde Torben. Jeg skal snart på afvænning...

--

Hilsen Jan

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 11-08-05 21:41

MKS - 74 wrote:

> [...]
> ik'? Og i indlægget før det at det derimod _kunne_ virke stødende på
> nogle bøsser at blive brugt som "skældsord"

jo en undskyldning fover for det Homofile samfund er måske på sin plads
(se senere overvejelse)

- ------- ------

Nu er det ikke for at være diskriminerende jeg henholder mog til hånda
er en "bøsse-cykel" - det er bitter erfaring!!

Erfaring 1) - en CBR1K (færge) forsøgte at springe på mig bagfra i en
lysregulering her i foråret

2) Konkret billeddokumentation, hvor en Hånda bestiger en Hånda - altså
homofilt ! http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=263, her vil det fremgå at
en Hånda bestiger et familiemedlem (måske er Hånda i virkeligheden
Insestiøs??, det vil jeg lige overveje)

Fra : Bo Mortensen

Dato : 10-08-05 22:11

Hej i gruppen

Udvalget af MC'er i Rainbow Vikings passer nok meget godt med
mængden af penge i vores bankkonti. Reklamebureauerne er ved at
få øjnene op for bøsser som attraktiv målgruppe, da de forventer at
vi sidder på guldet når vi ikke skal betale for vuggestuepladser og
deslige; Alligevel kan vi ikke hamle op med de høje afgifter der er
på motoriseret transport i Danmark.

- Så, i gennemsnit er maskinerne (desværre) lige så små som hos
hetero-MC-isterne.

Mvh
Bo

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 10-08-05 22:58

Bo Mortensen wrote:
> [...]
> på motoriseret transport i Danmark.
>
> - Så, i gennemsnit er maskinerne (desværre) lige så små som hos

Næ der kan du nok have ret, men så har I vel så mange andre
omkostninger, og skal man tro "trådens logik" (og det skal man nok reelt
ikke) så er _en_ af dem, omkostningen ved at få "tilpasset" køredragten,
ala den dragt der startede tråden

PS
Det er nemmest hvis du (som jeg her) skriver _under_ det du svarer på,
det er kutyme på usenet

Fra : Hekto

Dato : 10-08-05 23:02

In article <42fa6c7a$0$1163$d40e179e@nntp02.dk.telia.net>,
bsmSPAMFRIZONE@brygge.dk says...
> Reklamebureauerne er ved at
> få øjnene op for bøsser som attraktiv målgruppe, da de forventer at
> vi sidder på guldet når vi ikke skal betale for vuggestuepladser og
> deslige

Ugifte, barnløse og nu også bøsser.
Bare fordi men ikke har trang til at sprede sin arvemasse, skal man
straks overfaldes med bank-reklamer, BMW-brochurer og deslige!

Der burde være en lov imod den slags!

Fra : Hekto

Dato : 10-08-05 20:18

In article <MH9Ke.64261$Fe7.205260@news000.worldonline.dk>, armand@mc-
chaufforerne.dk says...
> Yyrdk - Hvad skulle så'en en fedladen gammel gris uden mc-kompetence dog
> bruge en uindregstreret Ninja med matchende læderdragt til? Nej, sig
> ikke noget - Jeg vil egentlig helst holdes helt uvidende derom :-|

Bedække konen, hunden, fåret - what ever - mageligt henslængt over
Ninja'en - altså konen, hunden eller fåret???

Fra : Armand

Dato : 14-08-05 12:04

Armand wrote:

> Uff
> Dén detalje havde jeg ganske overset!

Annoncen giver forøvrigt nyt liv til begrebet "læderbøsse" ud fra det
billede som de fleste af os sikkert ellers har af dén gruppering

--
Armand.

Fra : Mureren

Dato : 09-08-05 17:54

> Slå koldt vand i blodet!
> Dels er mindsteprisen (reserve på engelsk) ikke nået, og dels er der 6
> dage tilbage ud af den uge som buddet står

Jeg tror Brian hentyder til at det er enhver Honda-kører's drøm, snarere end
prisen

Mvh.
Mureren

Fra : elvis

Dato : 09-08-05 18:10

"Mureren" <mureren_tag_det_væk_@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror Brian hentyder til at det er enhver Honda-kører's drøm, snarere
> end
> prisen

"Lining to both Jacket and Trousers has been replaced with a Silk like
material. Feels good next to bare skin". :)

Fra : Moller

Dato : 10-08-05 09:42

elvis wrote:

> "Lining to both Jacket and Trousers has been replaced with a Silk like
> material. Feels good next to bare skin". :)

   *mums*... naaaaahhhh, rigeligt at nogen kalder MZ ejere for Necrofile,
så jeg tror bare ligkørslen fortsætter herfra.

--
VH
Lars Molnit

Fra : MKS - 74

Dato : 10-08-05 12:41

On Wed, 10 Aug 2005 10:42:05 +0200, Moller <news@molnit.com> wrote:

>   *mums*... naaaaahhhh, rigeligt at nogen kalder MZ ejere for Necrofile,
>så jeg tror bare ligkørslen fortsætter herfra.
> [...]

Jamen det er da smart med mange forskellige mærker en dag har du lyst
til at smutte på Pan, så napper du Yams'en, en dag har du lyst til at
K**** en død ged så napper du MZ'en og en dag har du bare lyst til at
køre i havnen, så napper du Sutten og drejer håndtaget i bund - farvel
grumme verdeeeeeeeeeeeeen............

Fra : Moller

Dato : 10-08-05 12:52

MKS - 74 wrote:

> [...]
> K**** en død ged så napper du MZ'en og en dag har du bare lyst til at
> køre i havnen, så napper du Sutten og drejer håndtaget i bund - farvel

   Dejlig ting at Suki suki som det eneste af mærkerne ikke siger noget om
føren, men kun maksinen..

   Måske man skulle ha en HD en dag, så kan jeg også kommed med til
traktor træf ;)

   Eller en Kawa så jeg kan melde mig ind i færge klubben sammen med DFDS,
og Scanlines ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : MKS - 74

Dato : 10-08-05 12:58

On Wed, 10 Aug 2005 13:52:11 +0200, Moller <news@molnit.com> wrote:

>   Dejlig ting at Suki suki som det eneste af mærkerne ikke siger noget om
>føren, men kun maksinen..

Det ved jeg da ik' rigtig, er det ikke mærket for dem der også ynder
at rode i skraldespande, iøvrigt samler på alskens ragelse og aldrig
smider noget ud?

Fra : Moller

Dato : 10-08-05 13:31

MKS - 74 wrote:

> Det ved jeg da ik' rigtig, er det ikke mærket for dem der også ynder
> at rode i skraldespande, iøvrigt samler på alskens ragelse og aldrig
> smider noget ud?

   Hej jeg smed sgi da en skrue ud i 1997, men det var en fejl, der var
1/4 gevind endnu, og derved kunne den nok bruges til man en dag stod og
skulle bruge lige den størelse... bittert :( men at sig vi aldrig smider
noget ud passer ik helt :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 10-08-05 23:03

Moller wrote:
> [...]

> traktor træf ;)
>
> Eller en Kawa så jeg kan melde mig ind i færge klubben sammen med

Hov hov, det er CBR1K der har patent på færgebetegnelsen !

Kava, passer som jeg ser det, bedre på en "coaser", en ret interssant
grøn farve, valgt af skippers kone, ikke volsomt stor, men ret adræt og
kan komme til i de fleste havne, og dybest set også hører til der

Fra : Thomas Makro

Dato : 10-08-05 11:18

On Tue, 09 Aug 2005 18:23:05 +0200, Brian Lund Larsen
<brian@cze.invalid> wrote:

>http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4567463335
>
>:)

*ROTFL*
Det var det sjoveste indlæg meget længe...
Sidder stadig og smågriner...

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F