Tur i det sydsvenske
Fra : Peter Wolff

Dato : 08-08-05 20:51

Hej NG

Jeg planlægger for tiden en lille tur til de sydsvenske landeveje. Håber på
godt vejr den 22-24 August 2005. Ellers står den på World of Warcraft eller
med andre ord buret inde bag computeren.

Er der nogen som kender nogen camping pladser der er virkelig værd at se
nærmere på? Jeg vil gerne have noget med lækker natur, væk fra større veje.

Jeg regner med at køre 3-400 km om dagen max. Resten af tiden skal gå mig at
slappe af eller køre noget mere hvis jeg gider,

Nogen gode erfaringer med område??

Hilsen

Peter

P.s. Man skal være velkommen til at hoppe med på turen.

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 08-08-05 21:00

Jeg vil anbefale dig at køre lidt mod nord. Der er en rigtigt dejlig MC
camp i Jönkoping samt en lækker campingplads med badestrand i Alingsås.

Hvis du endelig vil holde dig i det sydlige, så undgå www.danecamp.dk.
Det bliver måske et fint sted om et par år, men de åbner først rigtigt
næste år, og vi fortrød godt nok den lange omvej på vores tur til Mora.

Ellers er det bare om at tage afsted. Der er ikke langt mellem
campingpladserne, så du kommer forbi mange skilte til mulige steder at
overnatte.

/JD

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 08-08-05 23:08

"Jimmy Damsgård" <xxx@xxx.dk> skrev
> Jeg vil anbefale dig at køre lidt mod nord.

Jeg vil så anbefale m e g e t mod nord. Sydsverrige er ret så kedelig.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 08-08-05 22:21

"Peter Wolff" <peterwolff@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg planlægger for tiden en lille tur til de sydsvenske landeveje. Håber

> [...]

Hej Peter.
Jeg kan anbefale at besøge en svensk MC-butik ogt købe et MC-kort overs
Sydsverige.
Det hedder BIKEMAP og dække Sydsverige + Öland og Gotland.
Kortet viser de bedste MC-veje + hvor der er gode MC-Caféer,
MC-Campingpladser, m.m.
Alt set med en MC-køres øjne.
Kortet koster 139,- SEK ~ 111,- DKK.
Jeg købte mit hos Harley Davidson i Helsingborg
Garnisonsgatan 6,
25466 HELSINGBORG
Tel. 042-15 65 80
Men du kan sikkert også få det i Malmö.

Go' tur - og glæd dig til de snoede svenske veje

Hilsen
Jørgen

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 09-08-05 10:50

Jeg var på Vätterbygdens MC camp ved Jönköping forrige weekend.
http://vmck.just.nu

Det kan godt anbefales hvis man er på de kanter.
Jeg kan også anbefale det før omtalte MC-kort. Har det selv, og det
er meget fint til at finde de lidt mere interessante ruter.

God tur.
Mvh.
Jesper
CB900F '03