Campingplads adresse liste
Fra : Peter Vistesen

Dato : 07-08-05 12:41

Hej

Findes der en liste over campingpladser man kan downloade på i-nettet ?

Det er fordi GF og jeg, skal på en køretur syd på i en 10-12 dage, og så
kunne det være fedt at have en liste at slå campingpladser op i, der skal
nok bruges pladser i holland, frankrig, tyskland, og måske italien, håber i
kan hjælpe mig. (nu når min skide Garmin ikke har campingpladser indlagt !!
har man det på en TomTom ??? )

--
Venlig hilsen
Peter Vistesen

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-05 12:56

"Peter Vistesen" <p_vistesen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> i kan hjælpe mig. (nu når min skide Garmin ikke har campingpladser
> indlagt !! har man det på en TomTom ??? )

Ved ikke om der findes en liste på nettet du kan downloade, eller om TomTom
har Campingpladser indlagt, men det har X-Road når man har indlæst
pågældende lands kort, kan man søge på campingpladser hvorpå man vil få en
liste med angivelse af kilometer fra hvor du er, eller fra den by du måtte
bruge som udgangspunkt for din søgning.

--
Mvh.
Dannie

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 07-08-05 13:29

"Peter Vistesen" <p_vistesen@hotmail.com> skrev i

[klip]

> campingpladser indlagt !! har man det på en TomTom ??? )

Ja det har den.

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Peter Hasselbalch

Dato : 07-08-05 14:21

> [...]
> i kan hjælpe mig. (nu når min skide Garmin ikke har campingpladser
> indlagt !! har man det på en TomTom ??? )

Jeg har fundet (inspireret af dit spørgsmål) en del filer med bl.a.
campingpladser lagt som waypoints.
Jeg bruger en GPS V og har Mapsource 7.7 City Select. Aner ikke hvad du har,
men drop mig en mail så hitter vi ud af det.

Bemærk at du skal rette emailadressen inden du sender en mail til mig.

--
Mvh Peter HH
DMCN#2 - K1200GT

Fra : Bo Nielsen

Dato : 07-08-05 22:28

"Peter Vistesen" <p_vistesen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>

> Findes der en liste over campingpladser man kan downloade på i-nettet ?

http://www.mctouringclub.dk/ har et punkt der hedder "Overnat i Europa".
Det ser ikke umiddelbart omfattende ud, men du kan måske bruge noget af det?

ScooterBo

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 08-08-05 18:58

Vi har altid brugt den fra www.mctc.dk, og så finder man jo skilte til
campingpladser overalt, hvis man bare lige hopper af motorvejen en halv
times tid.

/JD

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 08-08-05 19:00