E-bay.de
Fra : Martin Pedersen

Dato : 06-08-05 22:07

Hello...

Har efter ca. 9 mdr. søgning fundet det sædecover, som jeg har manglet til
mi Kawasaki ZX10. Mit problem er bare at jeg har fundet det på E-bay.de og
jeg har været inde og læse lidt på siden ang. oprettelse osv. Det er
egentlig heller ikke det der er problemet det er den videre registrering
alt på tysk og evt. efter endt auktion også tysk...

- Hvis der evt. var en herinde i dette forum som har eksisterende adgang
og evt. erfaringer med købt på E-bay og det videre forløb, ville måske
hjælpe mig med at købe/byde på delen - naturligvis vil jeg overføre
pengene til dig og gerne en slags depositum eller garanti før endt auktion
og dernæst købe sædecovert "fri" af dig og få det tilsendt og ydermere
betale dig lidt som tak for hjælpen...

Lad mig høre hvad du mener jeg skal gøre eller måske du kender enn i
danmark som jeg kan købe det af, har bare ikke været så heldig at finde
ham eller hende som skulle have et...

mvh.
Martin Pedersen

The best time - is biketime

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 06-08-05 22:20

kraghedevej149@hotmail.com (Martin Pedersen) writes:

> [...]
> osv. Det er egentlig heller ikke det der er problemet det er den
> videre registrering alt på tysk og evt. efter endt auktion også tysk...

Du kan registrere dig på ebay.co.uk istedet og byde derfra. Og så
tilbyder f.eks. google.com maskin-oversættelser af websider.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Niels Bengaard

Dato : 06-08-05 22:26

> Lad mig høre hvad du mener jeg skal gøre eller måske du kender enn i
> danmark som jeg kan købe det af, har bare ikke været så heldig at finde
> ham eller hende som skulle have et...

Hvis tilmeldingen er problemet, så meld dig til på den engelske ebay.co.uk .
Du kan stadig logge ind på den tyske bagefter alligevel.

Niels

Fra : Armand

Dato : 06-08-05 22:29

Martin Pedersen wrote:
> [...]
> osv. Det er egentlig heller ikke det der er problemet det er den videre
> registrering alt på tysk og evt. efter endt auktion også tysk...

- Kopier "artikelnummer" øverst til højre.
- Gå ind på Ebay.co.uk.
- Paste nummeret ind i søgefeltet aller-øverst til højre.
Voila: Du har nu fundet samme ting på den engelske Ebay, og kan i vid
grad læse dig til detaljerne på engelsk!

Og meld dig så til - Der er masser af sager at købe og det stopper med
sikkerhed ikke med detteher sædecover :-|

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 06-08-05 22:53

Armand wrote:

> [...]
> Voila: Du har nu fundet samme ting på den engelske Ebay, og kan i vid
> grad læse dig til detaljerne på engelsk!

Man behøver faktisk blot rette landekoden i URL'en fra .de til .co.uk
eller .com eller ... for at få auktionen vist på en anden eBay site

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Martin Pedersen

Dato : 06-08-05 23:25

Takker foa de gode svar... der var/er som altid en fornøjelse at spørge
efter noget på denne site... altid hurtige svar. Er pt. højest bydende og
alles ist OK. TAKKER mange gange

Mvh
Martin

Fra : Richard

Dato : 07-08-05 08:11

Martin Pedersen wrote:

> Takker foa de gode svar... der var/er som altid en fornøjelse at spørge
> efter noget på denne site... altid hurtige svar. Er pt. højest bydende og
> alles ist OK. TAKKER mange gange

Nåeh, hvis du også havde spurgt om, hvornår du skulle byde, havde du
sikkert ventet til de sidste sekunder, før auktionen slutter. Nu har du jo
fortalt andre interesserede, at du er med og muligvis ansporet deres lyst
til at byde højere

Iøvrigt, kunne du ikke nok være sød at skrive under det, du citerer og
klippe den ikke-relevante del af beskeden væk? - det gøre det lettere at
læse din besked, og hurtigere at hente den for deltagere uden fast
opkobling

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-08-05 11:24

Richard wrote:

> [...]
> sikkert ventet til de sidste sekunder, før auktionen slutter. Nu har du
> jo fortalt andre interesserede, at du er med og muligvis ansporet deres

Hvilket netop er en af de ting jeg _hader_ ved Ebay. Man skal være
opmærksom på at det ikke er en rigtig auktion hvor auktionen bliver
forlænget hvis der bliver budt indenfor de sidste par minutter.

Nemlig!

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Moller

Dato : 07-08-05 11:37

Tony Lorentzen wrote:

> Hvilket netop er en af de ting jeg _hader_ ved Ebay. Man skal være
> opmærksom på at det ikke er en rigtig auktion hvor auktionen bliver
> forlænget hvis der bliver budt indenfor de sidste par minutter.

   Det er da kun som sælger det er en ulempe... som køber er ebay.de
genialt til at få tingende billigt ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Hekto

Dato : 07-08-05 11:39

In article <42f5e144$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, spam2
@dfmc.dk says...
> Hvilket netop er en af de ting jeg _hader_ ved Ebay. Man skal være
> opmærksom på at det ikke er en rigtig auktion hvor auktionen bliver
> forlænget hvis der bliver budt indenfor de sidste par minutter.

Nu skal man kun regne Ebay for et stad at handle billige stumper.
Hvis man synes dete r sjovt at sidde og byde tingene op, er det ikke
stedet.
Dybest set kunne de fleste sætte stumperne til en fast pris og springe
auktionen over. Dem der sætter en realistisk startpris for ofte ingen
bud; men dem der starter på '0' løber ofte langt over!!! Der er megen
psykologi i det!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Richard

Dato : 07-08-05 11:39

Tony Lorentzen wrote:

> Hvilket netop er en af de ting jeg _hader_ ved Ebay. Man skal være
> opmærksom på at det ikke er en rigtig auktion hvor auktionen bliver
> forlænget hvis der bliver budt indenfor de sidste par minutter.

Men i så fald kunne de jo holde den halve verden vågne

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK