Ny hjelm..
Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 06-08-05 15:14

Så fik jeg købt en ny faldhat, af mærket Airoh Warrior 2.. En gansk fed
hjelm af udseende, og noget mere støjsvag end den gamle AGV Rossi Replica
hjelm.. Den er sikkert ikke så støjsvag som andre dyrere modeller, men er
fin til mit brug, da jeg alligevel til de fleste tider køre med ørepropper..

Visiret dugger ikke, heller ikke i fugtigt hver ved lav fart da der er store
luftindtag foran der blæser rigeligt med luft op på visiret..
Den er udstyret med coolmax udtageligt foer, og har næsten ingen kanter
vinden kan hive i og lave støj...

En fed hjelm købt i Tyskland til 1200,- Hurra for Hein Gericke som nu får
3 x størrer butik i Flensburg Handewitt i den nye Scandinavian Park
bygning...

Nu mangler jeg bare det tonede visir til 250 kr...
--
MVH
Jon Larsen

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~