Klar plasticslange
Fra : Steffen Voss Winkler

Dato : 06-08-05 11:14

Hvor køber man gennemsigtige plasticslanger - vistnok omtalt som medicinske
slanger - til brug ved udluftning og skift af bremsevædske.... ??
Det lokale apotek kender intet til sagen.... og jeg tør ikke spørge den
lokale MC-pusher, da deres priser helt sikkert er ganske horrible...

--
hilsner
Steffen

Fra : Peter

Dato : 06-08-05 11:19

Hej Steffen,

> Hvor køber man gennemsigtige plasticslanger - vistnok omtalt som
> medicinske slanger - til brug ved udluftning og skift af bremsevædske....
> ??

Prøv en autoudstyrsforretning, brug sprinkler-slange, det fåes i mange
størrelser, og koster ikke ret meget. Sidst jeg købte var det til køling af
computeren, ikke færdig endnu, og da kostede det under 10 kr/meter.
Jeg kender et par stykker som bruger det flittigt til at udlufte bemser på
biler.

Mvh

Peter

Fra : André S H

Dato : 06-08-05 11:40

"Steffen Voss Winkler" <vosswinkler@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det lokale apotek kender intet til sagen.... og jeg tør ikke spørge den
> lokale MC-pusher, da deres priser helt sikkert er ganske horrible...

Biltema, eller den lokale Akvariepusher

André S H

Fra : André S H

Dato : 06-08-05 11:48

"André S H" <rottefjerndette@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "Steffen Voss Winkler" <vosswinkler@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Biltema, eller den lokale Akvariepusher

Link: http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=87685

André S H

Fra : Per

Dato : 06-08-05 11:49

> [...]
> Det lokale apotek kender intet til sagen.... og jeg tør ikke spørge den
> lokale MC-pusher, da deres priser helt sikkert er ganske horrible...

Jeg har mange gange købt billige slanger hos en akvarieforhandler.

Mvh. Per!

Fra : Richard

Dato : 06-08-05 12:01

Steffen Voss Winkler wrote:

> Hvor køber man gennemsigtige plasticslanger - vistnok omtalt som medicinske
> slanger - til brug ved udluftning og skift af bremsevædske.... ??

Tjah, de fleste byggemarkeder sölger vel alm. plasticslanger i (halve)
metermål; her i området gør Johannes fog i Kgs. Lyngby ihvertfald

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 06-08-05 12:04

Steffen Voss Winkler wrote:

> Hvor køber man gennemsigtige plasticslanger

Prøv en dyrehandel der har akvarie-tilbehør.

--
Mvh Henrik.

Fra : Jan A Jensen

Dato : 06-08-05 17:09

> [...]
> Det lokale apotek kender intet til sagen.... og jeg tør ikke spørge den
> lokale MC-pusher, da deres priser helt sikkert er ganske horrible...

prøv den lokale knallert forhandler... det gjorde jeg og fik klar slange (
2m for 30kr. mener jeg)

--
Jan @ Jensen.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=871