Intruder 1400vs
Fra : Frank E Christensen

Dato : 05-08-05 13:47

Hej jeg overvejer at købe en intruder 1400 fra 1987. Er der nogen der ved,
om der noget speciel man lige skal være opmærsom på ved denne model.
Nærmer sagt er den noget vær.

Fra : Jan

Dato : 05-08-05 17:30

"Frank E Christensen" <frankechristensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej jeg overvejer at købe en intruder 1400 fra 1987. Er der nogen der ved,
> om der noget speciel man lige skal være opmærsom på ved denne model.
> Nærmer sagt er den noget vær.

Jeg har haft 2 af dem, min erfaring er at det er en meget driftsikker
maskine som kræver minimum af vedligeholdelse, selvfølgelig udover den
normale som er ved alle motorcykler og så selvfølgelig lidt pudsning ind
imellem .
Den har rigelig kraft nok også med fuld oppakning og lillemor på bagsmækken,
hvis ikke man vil kører 200 km/t for så er det nok en anden type maskine man
skal vælge
Grunden til at jeg i sin tid skiftede var at jeg ligeee skulle prøve en
Harley (så er det prøvet LoL) nu har jeg igen en VS1400.

jd

Fra : Jan

Dato : 08-08-05 08:19

> [...]
> Hej jeg overvejer at købe en intruder 1400 fra 1987. Er der nogen der ved,
> om der noget speciel man lige skal være opmærsom på ved denne model.

Har du handlet?

Ellers har jeg en VS1400 Custom bygget til salg

jd

Fra : Frank E Christensen

Dato : 08-08-05 14:13

Jan wrote:

> "Frank E Christensen" <frankechristensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du handlet?

> Ellers har jeg en VS1400 Custom bygget til salg

> jd

Nej har ikke handlet endnu(skal lige af med min egen Gsxrr400). Hvis du
har billeder af den må du meget gerne sende dem til mig. Ved du egentlig
hvad forskellen er på vs 1400 der kommer fra US (fire gears modellen). og
så dem der ikke gør.
på forhånd tak

Fra : Jan

Dato : 11-08-05 18:43

> [...]
> hvad forskellen er på vs 1400 der kommer fra US (fire gears modellen). og

Sender dig et par billeder i aften.

Forskellen er ikke gearet da 4 trins modellerne også findes i europa, det
var et sted i 90'erne der kom 5 gear på.
Det diskuteres meget hvilken forskel der er, min den første var en US model
og havde, på trods af hvad andre påstår, mere kraft, har efterfølgende set
at der er et andet luftfilter på USmodellen, udover det er der vist ikke
nogle forskelle, udseendet er det samme, man kan se om det er en US model på
stelnummeret de starter på JS hvor EUmodellerne starter på VX, dog kom der
nogle Australske og italienske modeller i midten af 90'erne med stelnumre
som US modellerne.
California modellen har dog et miljøfilter monteret bag den bagerste
cylinder, deres regler er temmelig strenge i staterne.

jd