Tanktaske i Aldi
Fra : Bent Fer

Dato : 03-08-05 18:07

Hej

Har set en combitaske hos Aldi kan bruges som rygsæk skuldertaske og
tanktaske til 399,00 kr. er der nogen der har prøvet/set den ?

Mvh. Bent Fer

Fra : Harry Teicher

Dato : 03-08-05 18:18

Jeg har den, den er alletiders.

Fra : Lazy

Dato : 03-08-05 18:18

Hvis det er det tilbud der var for et par måneder siden, så ja jeg købte en
til 299 tror jeg det var, og min kone har senere købt en til 199.

De er ok

Mvh

Lazy

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 03-08-05 18:40

Bent Fer wrote:
> Hej
>
> Har set en combitaske hos Aldi kan bruges som rygsæk skuldertaske og
> tanktaske til 399,00 kr. er der nogen der har prøvet/set den ?

Hej Bent,

Jeg købte den i Aldi for 299 for nogle måneder siden, den funker sgu
fint nok, jeg mener dog at den er decideret ubrugelig som rygsæk, så den
mulighed har jeg "klippet" af

Jeg havde min med på MC ferie til Frankrig, den holdte fint nok, den
holdte også rimelig tæt i regnvejr efter en tur med impreneringsspray.

Billede med taske monteret:
<http://blog.riskoger.net/gallery/Roadtrip05/011.jpg>

Tasken var rimelig godt fyldt, dog brugte jeg ikke den mellemste
sektion, havde blandt andet kædelås og andre tunge godter i den.
Den sad kun monteret med de magneter som klæber på tanken, den holdt
fint fast selv ved 190 km/t.

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Dak

Dato : 03-08-05 21:30

> Billede med taske monteret:
> <http://blog.riskoger.net/gallery/Roadtrip05/011.jpg>

Gætter på du ikke havde en passager med?!

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 04-08-05 05:33

Dak wrote:

> Gætter på du ikke havde en passager med?!

Haha, nej det var der sgu ikke plads til
Billedet var taget første dag på en Shell tankstation i Tyskland, det
værste er at vi havde mere med hjem

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Kim Hansen

Dato : 03-08-05 18:44

On Wed, 3 Aug 2005 19:07:18 +0200, "Bent Fer"
<bfc@FJERNSTOREBOGSTAVERfernet.dk> wrote:

>Hej
>
>Har set en combitaske hos Aldi kan bruges som rygsæk skuldertaske og
>tanktaske til 399,00 kr. er der nogen der har prøvet/set den ?

Jeg har købt den, og den er kanon.
Jeg købte den godt nok sidste gang den var i butikken.
Jeg ventede lidt og fik den til 199.-, det var den sidste i buutikken

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki dl 650 V-Strom
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : anders majland

Dato : 03-08-05 19:40

> Har set en combitaske hos Aldi kan bruges som rygsæk skuldertaske og
> tanktaske til 399,00 kr. er der nogen der har prøvet/set den ?

Ok til prisen - og et godt køb til 199

De store tyske postordrebutikker har et større udvalg til priser fra 20
euro, men så ryger der jo porto på .....

Den sidder dog ikke helt super på min buede tank på tenere'en, men der er
en sikringsstrop med der kan gå ned om kronrøret og den har jeg haft brug
for ....

Fra : Bent Fer

Dato : 03-08-05 21:10

Tak for respons, venter lidt, måske sætter de prisen ned , de har temmelig
mange tilbage.

--
M.V.H.
Bent Fer

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-08-05 22:14

> Har set en combitaske hos Aldi kan bruges som rygsæk skuldertaske og
> tanktaske til 399,00 kr. er der nogen der har prøvet/set den ?

Det er ikke så længe siden at jeg så en hel bunke til 199,- i Aldi i
Fredericia.

Men som alle de andre også siger, så er det en fin taske til billige penge.
Den duer også på en XS400 Seca: http://www.ordell.dk/mc/seca_tanktaske.jpg

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Armand

Dato : 04-08-05 22:54

Martin Sørensen wrote:

> Den duer også på en XS400 Seca: http://www.ordell.dk/mc/seca_tanktaske.jpg

Hvad hulen er alle de trekantede metal-lignende beslag til for??

--
Armand.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 04-08-05 22:58

> Hvad hulen er alle de trekantede metal-lignende beslag til for??

Der følger en bærerem/skulderrem med som man kan clipse fast til de beslag.
Alt afhængigt hvilke beslag man bruger, kan man gå med den på mange
forskellige måder. Det er dog ikke noget jeg har brugt til noget.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jim Andersen

Dato : 04-08-05 09:11

Bent Fer wrote:
> Hej
>
> Har set en combitaske hos Aldi

Hvor mange liter ?

/jim

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 04-08-05 13:11

> Har set en combitaske hos Aldi kan bruges som rygsæk skuldertaske og
> tanktaske til 399,00 kr. er der nogen der har prøvet/set den ?

Nogen der kender en ALDI på Sjælland (Roskilde, Holbæk, Frederikssund) der
har flere ?

Min lokale (Skibby), har udsolgt ,og skaffer IKKE hjem fra andre
ALDI'er.

Jan Selchau-Hansen

Fra : Futte & Co.

Dato : 04-08-05 13:47

Jan Selchau-Hansen wrote:

> Min lokale (Skibby), har udsolgt ,og skaffer IKKE hjem fra andre
> ALDI'er.

Sidst jeg var i aldi i Præstø lå der en del tanktasker, så en
eftermiddagstur til Præstø var måske en ide
--

Jørgen, Brøndby, http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F, den fine årgang 1975