Fortsat: Rotor defekt? Hvor skaffer jeg en~
Fra : Torben

Dato : 03-08-05 15:35

Meget underligt - jeg kan kun se mit oprindelige indlæg
på Jacob Bunks fine webinterface - derfor denne nye tråd!
(har prøvet TDC's og Stofas nyhedsservere, og kan kun se svarene der)

....Mange tak for jeres svar,
jeg har taget kontakt til Erik Schnabel, der gerne laver den for 1000,- +
moms, men han siger at de af og til går i stykker for ham, og derfor synes
jeg måske, at det er sjovere at købe en brugt på Ebay eller at lave den
selv!
(jeg er i øvrigt også studerende - Gud bedre det)

Jeg har fået rotoren af motorcyklen, og har desværre fundet bruddet!
Det sidder alt for dybt nede til, at jeg kan fiske tilstrækkelig meget tråd
ud til at lodde den om!
Så jeg er nødt til at få den skildt ad, for at jeg kan gøre det selv, men
det er indtil videre ikke lykkes, så hvis I ved, hvordan det skal gøres
eller har et godt link, så må I endelig sige til!

Richard Pade, du nævner at MC-Nøglen har en rotor - min udgave er godtnok
lidt gammel, men der kan jeg ikke finde den - hvad koster den rotor du har
fundet?
Jeg spurgte KS Motor, hvad de skulle have for en ny, og tilbød mig kun
Hondas originale til 4800,- og sagde at der ikke var en uoriginal
erstatning!!

Mvh Torben
Honda CB900F Bol d'or ´83
torben@familiesidernefjernedette.dk

Oprindeligt indlæg:

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 03-08-05 16:57

Torben wrote:
> [...]
> Jeg spurgte KS Motor, hvad de skulle have for en ny, og tilbød mig kun
> Hondas originale til 4800,- og sagde at der ikke var en uoriginal

Hej Torben,

Jeg har prøvet at kigge min garage igennem, men kunne umiddelbart ikke
finde en ekstra

Jeg skal nok sende dig en mail hvis jeg finder den.

Jeg kiggede lige hos David Silver Spares, se hvad jeg fant:

CB900FZ-FD,F2B-F2D : Generator rotor .... £199.00

Det er da en del billigere end hvad KS Motor tilbød dig?

Ovenstående er naturligvis også en original Honda rotor.

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 03-08-05 17:04

Kenneth Østrup wrote:

> [...]
>
> Det er da en del billigere end hvad KS Motor tilbød dig?
>
> Ovenstående er naturligvis også en original Honda rotor.

Hov, glemte lige... Hvis du ikke kender David Silver Spares kan du finde
deres website her:
<http://davidsilverspares.co.uk/>

Bare vælg "Genuine spares" fra hovedmenuen og vælg derefter
"CB900FZ-FD,F2B-F2D" som er modelbetegnelserne for CB900F Bol d´Or.

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Torben

Dato : 03-08-05 17:48

*Snip*

> [...]
>
> Bare vælg "Genuine spares" fra hovedmenuen og vælg derefter
> "CB900FZ-FD,F2B-F2D" som er modelbetegnelserne for CB900F Bol d´Or.

Orv, ja det er da i hvert fald en prisforbedring, der kan mærkes!
Tusind tak for dine tilbagemeldinger, Kenneth!

....Og sig endelig til, hvis du finder den du er indehaver af, den køber jeg
selvfølgelig helst!

Mvh. Torben