Højttalere i en C2 hjælm?
Fra : Carl Dragert

Dato : 02-08-05 18:52

Hej
Jeg har lige købt en schuberth C2, og vil gerne montere højttalere/mike i
den. Hvordan piller jeg kindpuderne ud? der sidder to små og en større skrue
i siden, holder de kindpuderne?

--
Hilsen Carl
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=531

Fra : Torben Kvamm

Dato : 02-08-05 22:02

"Carl Dragert" <fornavn@efternavn.danmark> wrote in

> Hej
> Jeg har lige købt en schuberth C2, og vil gerne montere
> højttalere/mike i den. Hvordan piller jeg kindpuderne ud? der sidder
> to små og en større skrue i siden, holder de kindpuderne?

Prøv at kikke på Motocom's vejledning :

http://www.motocom.dk/default.asp?Action=Menu&Item=106

Mvh

Torben

Fra : Carl Dragert

Dato : 02-08-05 22:50

"Torben Kvamm" <torben.kvamm@sletmig.mail.dk> wrote in message

> Prøv at kikke på Motocom's vejledning :
> http://www.motocom.dk/default.asp?Action=Menu&Item=106

Ja den har jeg kigget på, men der står blot at hjælmen skilles forsigtigt
ad - og ikke hvordan.

Jeg er ekspert i at løsne skruer og høre et eller andet begynde at rasle
rundt - for derefter at bruge timer på at få det på plads igen.

Jeg har check på de to skruer bag i, men jeg er stadig i tvivl om de tre
skruer i hver side.