Billig bagende løfter....
Fra : Ninja Rider

Dato : 02-08-05 17:50

Hejsa

Jeg modtog lige en tilbuds email fra Louis.de

Nu har de en bagende løfter til 14,95€
Det er billigt... Jeg har godtnok en som jeg har givet 20€ for, hvilet
også var billigt! Forbløffende kvalitet til prisen!

http://shortlink.dk/87548ce4

Mvh Emil
-
ZXR750 Ninja

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-08-05 18:17

gundersen@tdcadsl.dk (Ninja Rider) writes:

> Nu har de en bagende løfter til 14,95€
> Det er billigt... Jeg har godtnok en som jeg har givet 20€ for, hvilet
> også var billigt! Forbløffende kvalitet til prisen!

Sådan en har jeg også. Chromen vælter af den, og nu efter et år eller
to er den begyndt at ruste lidt hist og her. Den var billig, og
fungerer fint, så jeg klager bestemt ikke, men den er bestemt ikke
sammenlignelig med de dyrere alternativer.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Moller

Dato : 02-08-05 18:28

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> [...]
> fungerer fint, så jeg klager bestemt ikke, men den er bestemt ikke
> sammenlignelig med de dyrere alternativer.

   PÃ¥ den anden side til en alm. bruger som ikke gÃ¥r op i at tingende ser
godt ud ;) er den vel ok.... tror jeg nupper en med til yamsen ;) den
for aligevel aldrig et støtteben på sig igen. Og hvis cromen skaller af,
så finder vi bare den sorte hammerite frem :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Richard

Dato : 02-08-05 21:44

Ninja Rider wrote:

> Nu har de en bagende løfter til 14,95€
> Det er billigt... Jeg har godtnok en som jeg har givet 20€ for, hvilet
> også var billigt! Forbløffende kvalitet til prisen!

Ja, men er den stor nok til dit baghjul hhv kan den få fat tilstrækkelig
langt tilbage på baggaflen, så hjulet kan rotere frit. På min GB500 med
slidt 110/90-18 ME99 bagdæk kunne det lige gå, men med nyt Lasertec i
samme str. kunne hjulet faktisk dårligt rotere frit. Kæden er ellers kun
efterspændt svarende til, at bagakslen er rykket 3-5 mm tilbage...

Nuvel, GB'ens baggaffel af firkantprofil ender i et stykke 8-10mm
fladstål, hvor bagakslen gennemborer den, så løfteren skal have fat
40-50mm længere fremme for at gaflen hviler sikkert i den. Men det er værd
at prøve løfteren, inden returretten udløber

Til GB'en må løfteren desuden modificeres i begge sider, for at forhindre
den i at blokere kædehjulet hhv skrabe på indersiden af lyddæmperen. Så
ved lejlighed ændrer jeg nok de to vinkelløftebeslag til u-beslag, der
griber om bagakslen i stedet. Men ellers er den da udmærket til prisen

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Ninja Rider

Dato : 02-08-05 22:28

Hejsa

Richard wrote:
> [...]
> lyddæmperen. Så ved lejlighed ændrer jeg nok de to vinkelløftebeslag til
> u-beslag, der griber om bagakslen i stedet. Men ellers er den da

Ja, det er jo ikke en 1000,-'ers løfter.... ;)

Mvh emil

--
Kawasaki ZXR750 Ninja
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : Thomas Mikkelsen

Dato : 03-08-05 07:30

Damn, fik en ind af døren i går..... til 19,95 EUR
Men hvad, det var stadig billigt.

Thomas Mikkelsen

Fra : Hekto

Dato : 03-08-05 09:49

In article <dco886$b81$1@abbeden.bunk.cc>, gundersen@tdcadsl.dk says...
> Nu har de en bagende løfter til 14,95?
> Det er billigt... Jeg har godtnok en som jeg har givet 20? for, hvilet
> også var billigt! Forbløffende kvalitet til prisen!

De har også en til ca. 25Euro, hvor mankan få en forende adapter til 19
Euro.
Kvaliteten er bedre endnu og med hjul!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650