Turforslag Østrig/Italien
Fra : KaJe

Dato : 01-08-05 12:57

Da vi er 5-6 personer, der tager til Østrig i Maj måned 2006, er jeg meget
interesseret i forslag om gode ture og seværdigheder i Østrig og
Norditalien.
På forhånd tak.

KaJe.

Fra : RepsaC_

Dato : 01-08-05 13:04

"KaJe" <KarinJensen33NOSPAM@SLETTEShotmail.com> skrev i en meddelelse
> Da vi er 5-6 personer, der tager til Østrig i Maj måned 2006, er jeg meget
> interesseret i forslag om gode ture og seværdigheder i Østrig og
> [...]
Hej
Stelvio passet i nord Italien kan varmt anbefales.
/Casper

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 01-08-05 14:32

Gross Glockner i Østrig, Dolemitterne i Italien. Kig evt. på min hjemmeside,
henriknielsen.dk under rejser, Europa, for lidt inspiration. Men generelt
synes jeg at bjergpas altid er et besøg værd. Hvis jeg var jer, ville jeg
lige tage en tur gennem Schweiz også....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Schlæger

Dato : 01-08-05 14:39

KaJe wrote:

> Da vi er 5-6 personer, der tager til Østrig i Maj måned 2006, er jeg meget
> interesseret i forslag om gode ture og seværdigheder i Østrig og
> [...]

Besøg evt. www.schlaeger.dk som inspirationskilde.

Hvad tænker du nærmere på med hensyn til seværdigheder ???

Mch Schlæger