skifte dæk østjylland ?
Fra : tb

Dato : 01-08-05 08:02

Hvem kan i østjylland/djursland skifte to dæk på mc når jeg selv har
dækkene.

Dem jeg har ringet til skyder priserne vel op når de hører jeg selv har dæk
med

Har også prøvet super dæk (500kr) og Åbyhøj vulkanisering (kan ikke
afbalance)

Nogen forslag?

Fra : anders majland

Dato : 01-08-05 09:37

> Hvem kan i østjylland/djursland skifte to dæk på mc når jeg selv har
> dækkene.

Min løsning: Købe for små 300kr dækjern og gøre det selv ...
http://dinmc.dk/catalog/product_info.php?products_id=57
(og evt også fælgebeskyttere)

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 01-08-05 10:30

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> writes:

> Min løsning: Købe for små 300kr dækjern og gøre det selv ...
> http://dinmc.dk/catalog/product_info.php?products_id=57
> (og evt også fælgebeskyttere)

Det er bare godt gammeldags træls at skifte et 180 bagdæk i hånden.
Hvor der er vilje er der naturligvis også en vej, men jeg synes det lugter
af for meget arbejde

--
Mikkel | You need only two tools: WD-40 and gaffer tape.
motortosse.dk | If it doesn't move and it should, use WD-40.

Fra : tb

Dato : 01-08-05 12:51

Nå, men feldballe mc skiftede sidste gang mine dæk for 200 kr alt incl. Jeg
ringede og spurgte om de stadig kunne det. Nej prisen var steget til 300.
Nå hvad fanden så. Afsted til Feldballe

Fra jeg kom til jeg gik var han bare sur. Sur over at jeg ikke købte hans
(ALT for dyre) dæk. Jaja fint nok, men nu BETALER jeg ham jo for at skifte
mine.

Da vi var slut var prisen nu 600. Ja det var jo per dæk de 300. Nå, og
hvornår var VI så blevet enige om det. Jamen så skruede han en mild
MC-Hjørnet attitude på, og pev derefter over alle de penge han mistede, og
nu kunne jeg fandme betale det jeg havde sparet ved at handle andre steder.

Hurra ! Jamen jeg skal sørme da nok købe dæk ved ham næste gang !!!

Ja undskyld, men jeg havde at blive røvrendt, om det er en kroner eller en
million spiller en mindre rolle.....

Fra : Peter Graff

Dato : 01-08-05 17:20

Hej

Gør som Anders skriver. Køb dækjern, fælgskåner, afbalanceringsstand,
dækpasta, dækafpresser. pris ca 1500-2000kr.
Eller køb en brugt dækmaskine, vi købte en for ca. 5000 kr. Hvis du har
givet 600 kr for at få skiftet 2 dæk er den hurtigt tjent ind.

Find evt. nogle andre at dele udgifterne med. Med alle dem der spørger
herinde må der være nogle i dit område.

MVH

Peter Graff

Fra : Ninja Rider

Dato : 01-08-05 21:37

Hejsa

tb wrote:
> Hvem kan i østjylland/djursland skifte to dæk på mc når jeg selv har
> dækkene.
Au2hjul.dk lidt nord for randers kan det hele. 75,- pr dæk...

Mvh Emil
--
Kawasaki ZXR750 Ninja
http://dfmc.dk/?id=26