Registreringsattest på Tysk
Fra : Christian Andreasen

Dato : 06-06-01 20:11

Hej

Jeg overvejer at hente en MC fra Tyskland og i den forbindelse har jeg lige
et par spørgsmål, som jeg håber at kunne få svar på i NG.

Hvad hedder registreringsattest på tysk?
Hvilke papirer skal man have med fra Tyskland for at kunne indregistrere
MC'en i DK?

Christian Andreasen
chrand@mail1.stofanet.dk

Fra : Michael K.S.

Dato : 06-06-01 20:11

On Wed, 6 Jun 2001 21:10:49 +0200, "Christian Andreasen"
<chrand@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hvad hedder registreringsattest på tysk?

Fahrzeugsbrief

>Hvilke papirer skal man have med fra Tyskland for at kunne indregistrere
>MC'en i DK?

Fahrzeugsbrief )
(evt. med abgemeldet påstemplet)

-M

Fra : Christian Andreasen

Dato : 06-06-01 20:31

Michael K.S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1svsht0c69eu4r7u2pcfsc834495ie69qg@4ax.com...

> Fahrzeugsbrief

> Fahrzeugsbrief )
> (evt. med abgemeldet påstemplet)
>
> -M

Mange tak for hjælpen

Mvh Chr.

Fra : Klaus Andersen

Dato : 06-06-01 20:21

Hejsa Christian,

En registreringsattest hedder Fahrzeugsbrief.

Desuden skal man have et dokument som angiver at cyklen er afmeldt hos det
tyske motorkontor. (Dette dokument er GRØNT)

Hvis ovenstående er i orden skulle der ikke være nogle problemer.

Der er et par småting man bør checke inden man tager en MC med hjem. Bl. a.
mange tyske mc'ere er født uden positionslys, så
med mindre du er interesseret i at bore hul i lygteparabolen skal du sikre
dig at det er til at få reservedele til cyklen i DK. I modsat fald
er her et godt link til et billigt tysk reservedels firma. De kan sende pr.
efterkrav til Danmark....

http://www.mgh-shop.de

Mvh
Klaus Andersen