Glas til Speedometeret på Fz50
Fra : Benjamin H. Petersen

Dato : 08-09-05 15:44

Hej!

der skulle vel tilfældigvis ikke være nogen derude som har plastikket, eller
glasset, som sidder omkring speedometeret, og som vil sælge??

Jeg kan nemlig ikke finde det nogen steder på nettet!

MVH Benjamin..

Fra : Thomas B

Dato : 08-09-05 16:03

"Benjamin H. Petersen" <mrcoolguy@klatmaler.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller glasset, som sidder omkring speedometeret, og som vil sælge??
>
> Jeg kan nemlig ikke finde det nogen steder på nettet!

Glasset eller plastik som det er. er ikke en løs del til en fz50'er. Du skal
ha fat i et helt nyt speedometer.

Mvh. Thomas

Fra : Benjamin H. Petersen

Dato : 08-09-05 16:14

Ja, men det jeg søger, er en der har en liggende i overskud!

Fra : thy15

Dato : 16-09-05 20:35

http://www.kandu.dk/