Hjælp til badeværelse
Fra : Tue Jensen

Dato : 06-09-05 18:57

Jeg bor i en mindre andelslejlighed i Aalborg, hvor toilettet/badeværelset
trænger til en mindre modernisering. Det er den type badeværelse hvor der
er toilet og bad mere eller mindre oven i hinanden (1,5 m2). På gulvet og
den nederste 1,4 m af væggen sidder der fliser. Dem på gulvet og ved kanten
rundt langs gulvet skal blive, men dem på væggen skal ned.

Jeg går ud fra at det er lige til at pille fliserne ned med en hammer. Hvad
er sværhedsgraden, hvis jeg selv vil sætte nye fliser op? Det drejer sig om
ca. 6 m2 fliser, hvilket prisleje ligger vi i hvis de skal sættes op af en
prof?(kun opsætning)

Er der muligt at benytte sig af væv eller andet i stedet for fliser? Det
skal jo kunne holde vandet ude.

--
Tue

Fra : N/A