Hvor køber man finer?
Fra : Troels Pedersen

Dato : 05-09-05 20:35

Hej

Jeg står og skal bruge 18 stykker egetræs finér i størrelser af 0,5 x 0,5 m.

Men hvor får jeg som privat person fat i sådan noget?
Jeg har googlet mig frem til forskellige forhandlere, men ingen af de fundne
vil handle med privat personer.

--
MVH Troels
www.broendbjerg.dk

Fra : Max

Dato : 05-09-05 20:46

Hej Troels

> Men hvor får jeg som privat person fat i sådan noget?

Du kan prøve http://www.linaa.dk

Mvh Max

Fra : Troels Pedersen

Dato : 06-09-05 16:41

Hej Max!

> Du kan prøve http://www.linaa.dk

Tilsyneladende har de ikke noget jeg kan bruge, jeg kan i al fald ikke finde
det på siden.

Men tak for hjælpen alligevel.

--
MVH Troels
www.broendbjerg.dk

Fra : Max

Dato : 06-09-05 17:19

Hej Troels

> Tilsyneladende har de ikke noget jeg kan bruge, jeg kan i al fald ikke
finde
> det på siden.

Jeg tror nu ikke de har hele deres varelager på deres online butik, så
det kan være man skal ringe til dem.

Mvh Max

Fra : Troels Pedersen

Dato : 06-09-05 20:31

Hej Max

> Jeg tror nu ikke de har hele deres varelager på deres online butik, så
> det kan være man skal ringe til dem.

Det ku være jeg skulle prøve det for mig lignede det vare en netside, så
jeg forventede at de havde det hele der.

--
MVH Troels
www.broendbjerg.dk

Fra : Kaj

Dato : 05-09-05 23:06

Troels Pedersen <troels_p[fjern]@[fjern]12mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:431c9db4$0$25944$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
>
> Men hvor får jeg som privat person fat i sådan noget?
> Jeg har googlet mig frem til forskellige forhandlere, men ingen af de

Prøv dette firma. De handler med alle, og har et stort udvalg.
Finérkontoret
Maglemossevej 17
4690 Haslev
Tlf. 5631 1231

Mvh
Kaj

Fra : Troels Pedersen

Dato : 06-09-05 16:40

"Kaj" <kasenxfejl@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv dette firma. De handler med alle, og har et stort udvalg.
> Finérkontoret
> Maglemossevej 17
> 4690 Haslev
> Tlf. 5631 1231