Tilbud til Road Racing interesserede og an~
Fra : Per Pedersen

Dato : 06-06-01 19:48

OPRÅB!!!

Der er brug for DIG og/eller nogen af dine venner eller bekendte. Der bliver
kørt racerløb med stort R på Sviestad-banen i Sverige dagene 22-23-24/6 og
der er der brug for dig som official.

DU SKAL:
-Stå som official rundt på banen og lave officialarbejde. Det vil sige;
holde din banestrækning ren og ryddet for motorcykler og andet snavs. Sådan
groft sagt.

DU FÅR TIL GENGÆLD:
- 500 kr. i kørepenge ( 4 mand i en bil giver free ride for all )
- Mad og forplejning de dage du skal være der. ( Ingen sure madpakker
hjemmefra. Sodavand, kaffe, kage og slik dagen igennem ude på banen )
- Første parket på de dyreste pladser til at se rigtig racerløb i alle
klasser, GRATIS!!!
- En fornøjelig weekend sammen med ligesindede

Nu har du tænkt; Fedt, det kunne jeg godt tænke mig at prøve, måske kunne
jeg endda lære noget mere om racerløb på den måde, så ringer du til Henrik
Hansen fra Road Racing Herning på tlf. 86 81 54 83 og siger jeg vil
gerne...osv. Og fat så knoglen... Henrik venter på at DU ringer............

Du kan også maile til Henrik på adressen henrik@motorace.dk

Med Racende Venlig Hilsen
Per Pedersen
Formand, RRNord

Fra : Morten Juel

Dato : 06-06-01 20:16

fedt tilbud at smide i gruppen )

Mvh
Morten

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 06-06-01 22:18

Øv!! Det jan jeg sgu ikke, men det lyder ellers kanon fedt

Mvh
Steen

Fra : Christian Berggreen

Dato : 07-06-01 08:11

Det lyder helt vildt godt, hvor er det Sviestad-banen ligger henne i
Sverige?

Er det langt fra København?

mch.

Christian
VTR1000F

Fra : Morten Christensen

Dato : 09-06-01 09:47

"Christian Berggreen" <ccb@image.dk> wrote in message
> Det lyder helt vildt godt, hvor er det Sviestad-banen ligger henne i
> Sverige?
>
> Er det langt fra København?
>
> mch.

Sviestad-banen ligger i runde tal 395 km fra Kbh, lige udenfor Linköping -
på vejen til Stockholm. Det siger Shell's Geostar ihvertfald.

Jeg har selv medlt mig med til det, da det må være en uforglemmelig
oplevelse!

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Per Pedersen

Dato : 10-06-01 20:06

Morten Christensen <mochr@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:splU6.1204$rs4.190906@news010.worldonline.dk...

> [...]
> på vejen til Stockholm. Det siger Shell's Geostar ihvertfald.
>
> Jeg har selv medlt mig med til det, da det må være en uforglemmelig

Sådan Morten... Jeg håber så sandelig at der er flere der følger dit
glimrende eksempel.

Med Racende Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : Morten Christensen

Dato : 10-06-01 22:55

> Sådan Morten... Jeg håber så sandelig at der er flere der følger dit
> glimrende eksempel.

Jamen tarq da .-)
Jeg glæder mig for vildt til at komme afsted. Jeg har lige fået mail fra en
af arrangør-gutterne i Aarhus, der meddelte at overnatningen ville foregå i
røde svenske træhuse i en sovepose og på liggeunderlag - så jeg skal vist
lige en tur i skunken og finde noget gear frem
Derudover var der også skrevet, at de ville ha' deres egen kok med....
*mums*

Det tegner jo til den rene og skære ferie - er der noget at sige til, at man
glæder sig for vildt til det? )

Desuden, forlyder det i min hørechokoeflødeladebolle, at Janus-på-1-hjul
også har meldt sig til....så nu er vi da lidt mere repræsenteret her fra
DFM... Så kan man vel håbe på, at Morten Juel får sat noget gang i
produktionen af de hatte og nummerplade-ting? *S*

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup