Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et par billeder
Fra : Morten Wartou

Dato : 08-09-05 08:15

Halløj!

Jeg blev inviteret til åbning af Greves nye RC-center i søndags, og fik
skudt et par billeder:

http://inet.uni2.dk/~unimwl/RC/

Det var ikke spor let at fange de små hurtigtsejlende/kørende/flyvende
sataner.

Man behøver ikke gøre mig opmærksom på at jeg har brugt for kort lukkertid
ved helikopterne, jeg ved det. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Alex W

Dato : 08-09-05 09:47

> http://inet.uni2.dk/~unimwl/RC/
>
> Det var ikke spor let at fange de små hurtigtsejlende/kørende/flyvende ...

Dit billede dyt8 .. Der er fart og dynamik i billedet..
Næsten et reklamebillede

Dyt5 er sjovt netop fordi man kan se tilskuerne. I den sammenhæng er dyt2
ret kikset.

Båd3 er også godt. Fin dynamik og bevægelse i billedet.
Fint lys....fedt med vanddråberne i kaskade.

Tak for kikket
Alex W

Fra : Morten Wartou

Dato : 08-09-05 11:28

"Alex W" <alex@(fjern)skriverstuen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ret kikset.
> Båd3 er også godt. Fin dynamik og bevægelse i billedet.
> Fint lys....fedt med vanddråberne i kaskade.

Tak for kritikken. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Michael

Dato : 08-09-05 11:13

Morten Wartou wrote:
> [...]
> sataner.
>
> Man behøver ikke gøre mig opmærksom på at jeg har brugt for kort lukkertid

Jeg synes det er en flot serie du har taget.
Var der mange fejlskud? Jeg kan nemt forstille mig hvor svært det
har været at fange de små hurtige både/biler/fly.

Ang. helikopterne så er Du blevet en erfaring klogere
Man kan ikke vinde hver gang!

Mvh.
Michael

Fra : Morten Wartou

Dato : 08-09-05 11:26

"Michael" <nospam2me@kk.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes det er en flot serie du har taget.
Takker.

> Var der mange fejlskud? Jeg kan nemt forstille mig hvor svært det
> har været at fange de små hurtige både/biler/fly.
Der var vel omkring en halv milliard fejlskud. :) Det er meget, meget svært
at fange de hurtige maskiner. Det er nok lettere med et kamera med en masse
AF-punkter, de 9 et 20D er lige i underkanten i sådanne situationer.

> Ang. helikopterne så er Du blevet en erfaring klogere
> Man kan ikke vinde hver gang!
Nemlig. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Per

Dato : 08-09-05 15:28

"Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk> wrote in
message news:431fe4d6$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Halløj!
>
> Jeg blev inviteret til åbning af Greves nye RC-center i søndags, og fik
> skudt et par billeder:
>
> http://inet.uni2.dk/~unimwl/RC/

Der er nogle rigtig gode billeder imellem. Hvilken linse har du brugt?

Fra : Morten Wartou

Dato : 08-09-05 16:59

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> "Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk> wrote
> in message news:431fe4d6$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Der er nogle rigtig gode billeder imellem. Hvilken linse har du brugt?

Takker. Objektivet er et Canon 100-400L, kameraet et Canon 20D. Jeg tog også
et par skud med en 17-40, men om jeg har vist nogen af dem frem er jeg ikke
helt sikker på, og for doven til at se efter lige nu. ;)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou