Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Låne Nikon DSLR i Odense-området?
Fra : Kenneth K.

Dato : 07-09-05 15:42

Hejsa gruppe

Jeg står i den situation at pt. er mit kamera (Nikon D70) til service og
det trækker ud, længere end jeg havde håbet. Uheldigvis er der i den
kommende weekend en årlig familiekomsammen, hvor jeg selvfølgelig havde
håbet at have kameraet klar til. Jeg ved godt det er lidt et 'long shot',
men man får jo ikke svar hvis man ikke spør'.

Så derfor: Er der nogle i Odense området som tør/vil hjælpe? Jeg vil gerne
låne et DSLR hus med Nikon fatning f.eks. D70/D100 men andet kan også
bruges. Det handler om 3 dage (1 dags reel brug), fra fredag eftermiddag
til søndag aften denne weekend. Jeg bor i Odense S og kan afhente i og
omkring hele Odense. Den slags er jo ikke gratis, det er jeg klar over. Så
hvis det kan lokke, stiller jeg op til en personlig Photoshop workshop med
billedebehandling og RAW som emne for betaling. Rede penge har jeg også
lidt af...

NB! brug kk snabela pinx punktum dk hvis du mailer.

vh,
Kenneth

--
http://photoblog.pinx.dk - a picture a day

Fra : ab©

Dato : 08-09-05 09:18

"Kenneth K." <fake@fakemail.it> skrev i en meddelelse
news.swqlr9na8jage9@kk...

> Jeg står i den situation at pt. er mit kamera (Nikon D70) til service og
> det trækker ud, længere end jeg havde håbet.

Mit er også sendt ind - hvor længe har du haft din inde / hvilket svar har
du fået om reparationstiden (nu hvor Nikon er ved at overtage) ?

ab (-c:)

Fra : Kenneth K.

Dato : 08-09-05 12:00

On Thu, 08 Sep 2005 10:17:40 +0200, ab© <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote:

> [...]
> har
> du fået om reparationstiden (nu hvor Nikon er ved at overtage) ?

Det har idag været inde 7 dage og jeg har netop snakket med min
fotohandler som fortæller at Nikon skal bruge min. 3 uger mere, øv!

vh,
Kenneth

--
http://photoblog.pinx.dk - a picture a day