Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Cashback hos Canon?
Fra : Per

Dato : 07-09-05 14:26

Jeg har forgæves ledt efter den omtalte formular på Canons cashback
hjemmeside. Er der nogen der ved hvor man finder den?

Fra : Morten Bern

Dato : 07-09-05 14:37

Hej Per

Prøv at kig her:

http://www.canonextrapromotion.com/intro.aspx

vh. Morten

Fra : Per

Dato : 07-09-05 15:54

"Morten Bern" <mbern@mbern.slet.dk> wrote in message
> Hej Per
>
> Prøv at kig her:
>
> http://www.canonextrapromotion.com/intro.aspx
>
> vh. Morten

Ja det er den side jeg har ledt på, men kan ikke finde det.

Fra : Morten Bern

Dato : 07-09-05 16:43

Hej Per

Jeg tror måske at de er i gang med at lave noget om på deres hjemmeside.
Hvis du ser overskriften så står der "TEST MODE" til sidst.

"Kontant tilbagebetaling ved køb af objektiver og tilbehør TEST MODE"

Mit forslag er at du enten kontakter dem, eller prøver igen i morgen.

vh. Morten

Fra : /Peter

Dato : 07-09-05 16:55

"Per" <no@tak.dk> skrev i en meddelelse
> "Morten Bern" <mbern@mbern.slet.dk> wrote in message

> Ja det er den side jeg har ledt på, men kan ikke finde det.

Har lige prøvet,
http://www.canonextrapromotion.com/intro.aspx

du skal bare blive ved med at klikke "næste" nede i bunden, så kommer
skemaet op.

Ved nogle... kan jeg bruge cashback på de udvalgte varer hvis de er købt
i USA,
på den danske "blanketside" står der at det kun gælder indenfor EU.

/Peter

Fra : Morten Wartou

Dato : 07-09-05 17:06

"/Peter" <nomalil@no.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> USA,
> på den danske "blanketside" står der at det kun gælder indenfor EU.

Jeg mener ikke USA er blevet medlem af EU endnu. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : /Peter

Dato : 07-09-05 17:39

"Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk> skrev
i en meddelelse news:431f0feb$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Jeg mener ikke USA er blevet medlem af EU endnu. :)

Nejnej men hvad hvis jeg udfylder/sender skemaet fra Canon USA'
hjemmeside
men de overfører sikkert ikke penge til DK

/Peter