Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
specialstyrker
Fra : Ulf Pedersen

Dato : 06-09-05 23:30

En øvelse i Aalborg Havn med mange forskellige helikoptre og
solomdater i fuld "krigsudrustning"
http://digifoto-nord.dk/coppermine/thumbnails.php?album=search&search=Fly
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/

Fra : Jakob

Dato : 06-09-05 23:58

In article <h16sh1liqt3inq5sqs4h47i8o9dnc12bd5@4ax.com>,
ulf_pedersen@digifoto-nord.dk says...

> En øvelse i Aalborg Havn med mange forskellige helikoptre og
> solomdater i fuld "krigsudrustning"
> http://digifoto-nord.dk/coppermine/thumbnails.php?album=search&search=Fly

Hvorfor sorterer du ikke de pivuskarpe fra som en start :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Max

Dato : 07-09-05 07:40

Hej Ulf

> En øvelse i Aalborg Havn med mange forskellige helikoptre og
> solomdater i fuld "krigsudrustning"

Findes der ikke en måde at tage den slags billeder på så det ser
ud som om helikopterne rent faktisk bevæger sig, som de ses på
dine billeder syntes jeg de virker alt for statiske.

Mvh Max

Fra : Bo Bjerre

Dato : 07-09-05 08:04

Max wrote:
> Hej Ulf

> Findes der ikke en måde at tage den slags billeder på så det ser
> ud som om helikopterne rent faktisk bevæger sig, som de ses på
> dine billeder syntes jeg de virker alt for statiske.

Man benytter ofte helikopter, hvis man IKKE skal bevæge sig hurtigt...
-på de fleste af billederne ser det dog ud til at rotoren bevæger sig.

Bo //

Fra : Max

Dato : 07-09-05 20:35

Hej Bo

> Man benytter ofte helikopter, hvis man IKKE skal bevæge sig hurtigt...

Specielt praktisk nå man skal samle folk op af vanden :)

> -på de fleste af billederne ser det dog ud til at rotoren bevæger sig.

Ja, men alligevel syntes jeg det ser forkert ud, det virker næsten som
om at kopterne er klistret ind i billederne hvis du forstår hvad jeg mener.

Mvh Max

Fra : Jacob

Dato : 07-09-05 22:29

> [...]
>
> Ja, men alligevel syntes jeg det ser forkert ud, det virker næsten som
> om at kopterne er klistret ind i billederne hvis du forstår hvad jeg

Helikoptere er meget svære at fotografere hvis man skal kunne se dyret
bevæge sig uden at billedet bliver rystet. Og som det er skrevet før så er
det ikke lige frem ved indsættelse på øvelser at der flyves hurtigt. Jeg har
set en rigtig indsættelse der stod helien næsten lodret for at bremse. nøj
hvor det larmede.

Jacob

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 07-09-05 09:16

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev:

> Findes der ikke en måde at tage den slags billeder på så det ser
> ud som om helikopterne rent faktisk bevæger sig, som de ses på
> dine billeder syntes jeg de virker alt for statiske.

Længere lukketid.

--
Morten http://miljokemi.dk