Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
batterigreb til 20d
Fra : TAS

Dato : 06-09-05 22:11

Jeg har prøvet batterigrebet til Canon 20d i et kvarters tid, og finder det
rigtig godt,
især med en 70-200. Har så set en del problemer med strøm, dårlig
forbindelse, der
efter Canon skulle være løst efter serie nr. 96000.

Er der nogle der har kommentarer for / imod brug af dette batterigreb til
Canon 20d ?

Thomas

Fra : Hans Kruse

Dato : 06-09-05 22:23

> [...]
> forbindelse, der
> efter Canon skulle være løst efter serie nr. 96000.

Jeg har et af de tidlige serienumre, og efter at have klistret lidt tape
omkring den øverste del, der går op i kameraet, har jeg ikke haft
strømproblemer, men den har en irriterende evne til at skruen går løs, så
man skal huske at stramme skruen gang imellem. Ved ikke om dette problem er
løst med de højere serienumre. De tidligere skulle kunne repareres under
garantien, men det har jeg ikke fået mig taget sammen til.

Jeg bruger den ikke meget, da den egentlig ikke er så nødvendig og fylder
unødigt meget.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 07-09-05 14:05

"TAS" <ts@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forbindelse, der
> efter Canon skulle være løst efter serie nr. 96000.

Hej

Da jeg nok også vil have et batterigreb, vil jeg gerne vide og det
serienummeret på kameraet eller på baterigrebet?

mvh Gerner

Fra : TAS

Dato : 07-09-05 23:06

"Gerner Majlandt" <majlandt@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Da jeg nok også vil have et batterigreb, vil jeg gerne vide og det
> serienummeret på kameraet eller på baterigrebet?

Der er serienummeret på batterigrebet.

Thomas