Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Laminering og opsætning af fotos
Fra : Bjørn W.

Dato : 06-09-05 12:55

Hej Gruppe.
Er der nogen som kender et godt sted i Københavnsområdet, hvor man kan
få fotos (portrætte på 30x45, 40x60) lamineret og opsat på skum?

Jeg har lige prøvet "Art & Frame" på Vesterbrogade, men det var
mildest talt en rystende oplevelse i klamp. Magen til ringe udført
opgave skal man lede længe efter.

Efter en del dages forsinkelse af leveringen ender de op med at give
mig to portrætter med masser af luftbobler (med skidt, småkorn o.a),
skumramme som er skåret vind og skævt, billede som går ud over kant
osv. osv.

Jeg fik at vide at det kunne man ikke undgå, hvilket jeg ikke finder
mig i. Derfor leder jeg nu efter anden leverandør.

Kender i nogen?

Bjørn W.

Fra : Klaus Madsen

Dato : 06-09-05 22:38

"Bjørn W." <bear@imageREMOVE.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg fik at vide at det kunne man ikke undgå, hvilket jeg ikke finder
> mig i. Derfor leder jeg nu efter anden leverandør.

Hej Bjørn

Prøv dem her:

http://www.colorgruppen.dk/

De laver forrygende flot atbejde og er meget proff.

Mvh. Klaus

Fra : Bjørn W.

Dato : 07-09-05 23:11

On Tue, 6 Sep 2005 23:38:06 +0200, "Klaus Madsen"
<info@fjerndettegrafreaks.dk> wrote:

>Prøv dem her:
>
>http://www.colorgruppen.dk/
>
>De laver forrygende flot atbejde og er meget proff.

Hej Klaus.
Tak skal du have. Dem prøver jeg og giver en melding.

Bjørn W.