Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny tzoom objektivt
Fra : michael

Dato : 04-09-05 22:06

Jeg har købt et 70-300 Nikkor obejktiv, resultatet
kan ses her, I må gerne komme med kritik.

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=176762

Mvh.
Michael

Fra : Simon Nielsen

Dato : 04-09-05 22:54

"michael" <nospam2me@invalid.dk> wrote in message
> Jeg har købt et 70-300 Nikkor obejktiv, resultatet
> kan ses her, I må gerne komme med kritik.
>
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=176762

Ved første øjekast virker de lidt kontrast flade, men jeg kan faktisk rigtig
godt lide den mere rolige overgang mellem farverne på billedet af bjørnen og
det af løven. De andre er jeg ikke så vild med. På begge billeder er der
ikke megen aktivitet og det virker helt roligt for dyrene så derfor passer
den bløde overgang og det lidt mere flade kontrast forhold rigtig fint ind i
billedet. Det med Bjørnen må måske godt få lidt, men det af løven skulle
næsten tones og næsten samme farve for at få et så roligt billede som
muligt, sådan lidt gammel avis agtigt.

Mvh
Simon

Fra : Michael

Dato : 04-09-05 23:12

Simon Nielsen wrote:
> [...]
> billedet. Det med Bjørnen må måske godt få lidt, men det af løven skulle
> næsten tones og næsten samme farve for at få et så roligt billede som

Takker for kritik. Jeg har prøvet at justere farverne som det ser ud
når jeg ser det i MS RAW viewer, jeg ville ikke skrue for meget op
for farverne så det ville komme til at se unaturligt ud.

Mvh.
Michael